Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milka skriver: jeg har en bumbostol du kan købe for 200, hvis du er interesseret. den er lyserød og i rigtig god stand
jeg har en bumbostol du kan købe for 200, hvis du er interesseret. den er lyserød og i rigtig god stand
er der bord til?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Har aldrig handlet der før , men har fået stolen i dåbsgave og den er suuuper lækker
Har aldrig handlet der før , men har fået stolen i dåbsgave og den er suuuper lækker
den ser også super lækker ud :b
Maggieh skriver: er der bord til?
nej, det er der ikke
Ranarupta skriver: Hvis det er, så har jeg en limegrøn bumbostol med bord til salg. Samlet pris 300pp.
Hvis det er, så har jeg en limegrøn bumbostol med bord til salg.
Samlet pris 300pp.
ellers tak, vil gerne have den 'pige'farvet og så kan jeg også købe det hele nyt for 239 kr såå
Milka skriver: nej, det er der ikke
hmm, så vil jeg ihvertfald ikke købe en brugt for 200 kr, det er det samme den koster ny.
har du bestilt derfra ? Jegg tænker nemlig på at gøre det, syntes det er rigtig billigt
nej desværre...
Maggieh skriver: hmm, så vil jeg ihvertfald ikke købe en brugt for 200 kr, det er det samme den koster ny.
da jeg købte den var den et fund til 350 kr, de er virkelig gået ned i pris!
hvad vil du give?
LenaJohansen skriver: har du bestilt derfra ? Jegg tænker nemlig på at gøre det, syntes det er rigtig billigt
ja det er nemlig riiiigtig billigt der er meeeega god service derinde :p !! du kan enda chat'e med ejeren hvis du har et spørgsmål
Milka skriver: da jeg købte den var den et fund til 350 kr, de er virkelig gået ned i pris! hvad vil du give?
jeg tror bare jeg holder mig til det derinde, det koster CA. 150 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128