36+0 uger, med supermanden <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.151 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Aprilmor11

Her er lige 2 billeder som er blevet taget med 1minuts mellemrum .. Er det bare mig som syns at der er kæmpe forskel ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

malenecl

Fin mave!

Anmeld

28. marts 2011

Aprilmor11

malenecl skriver:

Fin mave!

Mange tak

Anmeld

12. april 2011

signe.

Aprilmor11 skriver:

Her er lige 2 billeder som er blevet taget med 1minuts mellemrum .. Er det bare mig som syns at der er kæmpe forskel ?

Har du muligvis en plukve på det øverste billede? der er ret meget forskel faktsik, synes jegf

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

signe. skriver:

Har du muligvis en plukve på det øverste billede? der er ret meget forskel faktsik, synes jegf

Ikke lige, hvad jeg husker .. Men det kan godt være at der har været en jeg ikke har mærket måske ..

Anmeld

12. april 2011

Jemion

Smuk mave

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

Jemion skriver:

Smuk mave

Tak

Anmeld

12. april 2011

JustMe

Der er tydelig forskel, men afstand, vinkel tøj mv. kan gøre utroligt stor forskel. Alene det, at man kan se, hvor din mave møder brystbenet gør, at den syner større...det samme gør vinklen på det nederste billede, hvor det er taget en anelse mere forfra, end det første. Men ellers superflot mave, og kanonflot profilbillede!!!

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Der er tydelig forskel, men afstand, vinkel tøj mv. kan gøre utroligt stor forskel. Alene det, at man kan se, hvor din mave møder brystbenet gør, at den syner større...det samme gør vinklen på det nederste billede, hvor det er taget en anelse mere forfra, end det første. Men ellers superflot mave, og kanonflot profilbillede!!!

Mange tak, for begge komplimenter

Okay, tak for svar

Anmeld

12. april 2011

lara82

Suk mave...så er det snart - krydser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.