mødregruppe sjælland..let´s go

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

karina pigen

hej piger...

Jeg passer mine forældres hus i karlslunde her i april så tænkte om vi ik skulle kaste os ud i det. så er der plads til både barnevogne og os..

skal lige siges at der er en stor kærlig bamse hund..den gør intet den er bare lidt stor ( se billed)  meeen den lukker vi bare ud i baghaven hvis det er..jeg villle ik inviterer jer herhjem hvis jeg ik kunne kunne står 1000% inden for zico..den er bare stor og glad

da vi alle er på barsel tænker jeg at det ik gør noget det bliver på en hverdag.

har fundet 2 datoer:

Tirsdag 12 april ved en 12 tiden måske

Fredag 15 april ved en 12 tiden måske?

hvad iger i til at vi laver noget brunch, enten kan vi bestille det udefra eller ogå kan jeg godt kaste mig ud i det elv men prisen er nok den samme.. hvad synes i??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Pinkrose

jeg er frisk jeg kan den 12

det kunne være super hyggeligt, og hunden ser da bare for lækker ud og det med maden har ingen betydning for mig, men mon ikke det er nemmest at det er noget vi bestiller

Anmeld

29. marts 2011

karina pigen

Denisep skriver:

jeg er frisk jeg kan den 12

det kunne være super hyggeligt, og hunden ser da bare for lækker ud og det med maden har ingen betydning for mig, men mon ikke det er nemmest at det er noget vi bestiller

feeedt.. jo det er nemmere men oz lidt dyre..

men indtil videre er det kun o der har givet melding tilbage

Anmeld

8. april 2011

AA10

Hey.. Jeg er også frisk ved dog bare ikke hvor karlslunde ligger hehe dagene for mig er dog ligemeget

Anmeld

8. april 2011

karina pigen

AA10 skriver:

Hey.. Jeg er også frisk ved dog bare ikke hvor karlslunde ligger hehe dagene for mig er dog ligemeget

jeg har allerede lavet et opslag om den 12.. men der er kun en der har meldt tilbage.. karlslunde ligger ved siden af Greve..

og da det er næste weekend og igen rigtig har medlt tilbage så ror jeg sgu det bliver aflyst

Anmeld

8. april 2011

AA10

karina pigen skriver:

jeg har allerede lavet et opslag om den 12.. men der er kun en der har meldt tilbage.. karlslunde ligger ved siden af Greve..

og da det er næste weekend og igen rigtig har medlt tilbage så ror jeg sgu det bliver aflyst

nå ok kedeligt jamen ok så.. god weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.