Vi skal have ny klapvogn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Ida.

Ranarupta skriver:

Det forstår jeg godt. Totalt "ARGH!"!

Præcis! Har set mig gal på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Er simpelthen SÅ træt af det....der er en møgkat (!), der har pisset territorie af i Linas klapvogn....forstå mig ret, jeg ELSKER katte, men de skal sg* ikke pisse i min datters klapvogn... Heldigvis er det en gammel halvudtjent klapvogn, som vi købte brugt til Annika - Lina er det fjerde barn i vognen - men altså, det var da ikke lige en udgift, vi havde kalkuleret med lige nu!

Er der nogle, der kan anbefale en god klapvogn? Den vi havde var en gammel emmaljunga fra 2002 tror jeg...den har været udmærket, men man har selvfølgelig kunnet mærke på den, at den har tjent et par børn godt, før vi fik den!

Vi skal ikke ud at købe ny vogn, det er pengene ikke til, men vi leder efter en god brugt klapvogn!

ej det er bare træls det der! og kattetis er ikke til at få af! adr!

der har været musse fest i Nikolines sovevogn...... føj!!! madrassen lå heldigvis ikke i... men jeg har desinficeret alt i vognen med rodalon!! det var bunden det var gået ud over, og den er af træ!

så efter desinfektionen er den blevet beklædt med fryseposer...

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Ni-ko-li-ne skriver:

ej det er bare træls det der! og kattetis er ikke til at få af! adr!

der har været musse fest i Nikolines sovevogn...... føj!!! madrassen lå heldigvis ikke i... men jeg har desinficeret alt i vognen med rodalon!! det var bunden det var gået ud over, og den er af træ!

så efter desinfektionen er den blevet beklædt med fryseposer...

Eew det var da også klamt!!! Hvad havde de kunnet gøre ved bunden af træ?? Linas barnevogn står inde, når hun ikke ligger i den - men der er grænser for, hvor mange vogne vi kan have inde...nu har vi fået ryddet op i vores mikroskopiske skur, så når vi får en ny klapvogn, kan den stå derinde!!

Anmeld

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Eew det var da også klamt!!! Hvad havde de kunnet gøre ved bunden af træ?? Linas barnevogn står inde, når hun ikke ligger i den - men der er grænser for, hvor mange vogne vi kan have inde...nu har vi fået ryddet op i vores mikroskopiske skur, så når vi får en ny klapvogn, kan den stå derinde!!

sovevognen (en ældre Simo) overnatter ude i vores skur i weekender, og det er så der der har været musse fest...

jamen den/de mus har tisset og skidt! ADR!!!!! men du er bunden fuldstændig steril... (efter 5 gange med ren rodalon... ja ja jeg gik totalt amok!) men vi har ikke mulighed for at købe en anden vogn og hun kan alligevel snart ikke være i den

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Ni-ko-li-ne skriver:

sovevognen (en ældre Simo) overnatter ude i vores skur i weekender, og det er så der der har været musse fest...

jamen den/de mus har tisset og skidt! ADR!!!!! men du er bunden fuldstændig steril... (efter 5 gange med ren rodalon... ja ja jeg gik totalt amok!) men vi har ikke mulighed for at købe en anden vogn og hun kan alligevel snart ikke være i den

Advr  

Rodalon plejer også bare at være mirakelmiddel mod bakterier og lugt...

Anmeld

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Advr  

Rodalon plejer også bare at være mirakelmiddel mod bakterier og lugt...

arh men det var SÅ klamt....

ja Rodalon er godt.... jeg sprittede den også af faktisk... ha ha.... tænk hvis den kunne flamberes, så havde jeg gjort det!

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Ni-ko-li-ne skriver:

arh men det var SÅ klamt....

ja Rodalon er godt.... jeg sprittede den også af faktisk... ha ha.... tænk hvis den kunne flamberes, så havde jeg gjort det!

Anmeld

28. marts 2011

<3

havde Simo barnevogn som jeg elskede men emmljunga klapvogn som er noget værre p*s

Ønskebørn har simo klapvogne

Anmeld

28. marts 2011

TbCp

Aj hvor irriterende!!!!

Altså vi købte en i Silvan, tror jeg det var, til omkring 200kr.... den kører stadig... det eneste der er at se på den er rust inde imellem egerne.... men den står også ude i alt slags vejr...

Jeg synes den var drøngod til pengene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.