en lille hilsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

karina pigen

jaaaa tiden den flyver bare afsted.. Felix er nu 2½ mdr.. wow.. det er sgu lidt vildt.. og jeg har fået mig en deeeejlig glad dreng der griner, ´smiler det meste af tiden..så skøntog vi er så god til at ligge på maven nu og vi er begyndt at rulle lidt..nok ik så bevidst..

vi er begyndt til mor-barn træning det skønt at komme igen ellers tuller vi bare rundt herhjemme og rundt omkring.. vi er igang med at lave dåbs indbydelser.. hold da ferie et arbejde..

imogen kal vi til foto manden.. wheeeee

lillemanden er begyndt at sove godt om natten falder i søvn omkring 20.00 og vågner mellem 4-6 det sgu okay

ang ammning, så er det ved at gå i sig selv har haft en del problemer med det og ik å meget mælk, så erstatningen er meget til mere og mere.. men det fungere ..

vi håber i alle har det godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Kit

Han er altså en lækker lille en, ham Felix.

Dejligt med hans nattesøvn - og jeres for den sags skyld

Anmeld

28. marts 2011

karina pigen

Kit skriver:

Han er altså en lækker lille en, ham Felix.

Dejligt med hans nattesøvn - og jeres for den sags skyld

jaaaa det deeeejligt..

Anmeld

28. marts 2011

CA

karina pigen skriver:

jaaaa tiden den flyver bare afsted.. Felix er nu 2½ mdr.. wow.. det er sgu lidt vildt.. og jeg har fået mig en deeeejlig glad dreng der griner, ´smiler det meste af tiden..så skøntog vi er så god til at ligge på maven nu og vi er begyndt at rulle lidt..nok ik så bevidst..

vi er begyndt til mor-barn træning det skønt at komme igen ellers tuller vi bare rundt herhjemme og rundt omkring.. vi er igang med at lave dåbs indbydelser.. hold da ferie et arbejde..

lillemanden er begyndt at sove godt om natten falder i søvn omkring 20.00 og vågner mellem 4-6 det sgu okay

ang ammning, så er det ved at gå i sig selv har haft en del problemer med det og ik å meget mælk, så erstatningen er meget til mere og mere.. men det fungere ..

Skønt at det bare går godt! Han er godt nok lækker ham Felix - og du er god til at bruge dit kamera Hvorfor til fotograf, når du er så god selv(og det ser ud til du også er ejer af et godt kamera)? 

Anmeld

28. marts 2011

karina pigen

Carina87 skriver:

Skønt at det bare går godt! Han er godt nok lækker ham Felix - og du er god til at bruge dit kamera Hvorfor til fotograf, når du er så god selv(og det ser ud til du også er ejer af et godt kamera)? 

det er en fotograf jeg kender der mangler babyer at øve sig på og hun kan bare noget jeg ik kan.. hehe

og måske kunne hun lige tag et af ham og jeg

Anmeld

28. marts 2011

CA

karina pigen skriver:

det er en fotograf jeg kender der mangler babyer at øve sig på og hun kan bare noget jeg ik kan.. hehe

og måske kunne hun lige tag et af ham og jeg

Lækkert Og god idé med billede af jer to sammen! Vi ha ikke et eneste af Martin, Johannes og jeg sammen og ganske få gode af Johannes og jeg sammen 

Anmeld

28. marts 2011

IAH

karina pigen skriver:

Han er velnok nuttet. Nattesøvnen... Det kunne jeg godt misunde jer. Sidder og glor på Frederik, der er i perlehumør hele natten, men falder i søvn, når slen står op.... GaabSkynd dig at få Felix på tomåneders listen. Der er totalt tøsedynasti derinde, så drengene må blande sig lidt.Iben

Anmeld

28. marts 2011

piadas

Hvor er han altså dejlig!

Det er da også bare super med nattesøvnen - det betyder alverden.

Anmeld

28. marts 2011

karina pigen

IAH skriver:

Han er velnok nuttet. Nattesøvnen... Det kunne jeg godt misunde jer. Sidder og glor på Frederik, der er i perlehumør hele natten, men falder i søvn, når slen står op.... GaabSkynd dig at få Felix på tomåneders listen. Der er totalt tøsedynasti derinde, så drengene må blande sig lidt.Iben

2 mdr. listen hvad er det for noget

Anmeld

28. marts 2011

Lilje82

Hold nu op han er lækker

Dejligt med søvnen, kunne han ikke lige lærer min Noah det, når nu de er født samme dag... Jeg er oppe 2-3 gange om natten....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.