overraskende kønsscanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Lisbeth85

Årh, han bliver en heldig lille gut med sådan en 3 tøser til at tage sig af ham  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

birthee

Tillykke med den lille dreng i venter - det bliver da ren forkælelse med tre store søstre...

Anmeld

28. marts 2011

Mor til L&S

Tillykke med den lille dreng

Sikke skønt det blir i pige flokken

Anmeld

28. marts 2011

kkk

mortilj skriver:

hmm, hvem havde fortalt at det blev en pige til at starte med?? For hvis det er til nakkefoldsskanningen kan man ikke regne med det ihvertfald..

Men stort tillykke med den kommende lillebror, håber du vænner dig til tanken om at det er en dreng og ikke en pige..

Altså hvordan kan man forestille sig andet end endnu en pige, når man ligesom har produceret dem tre gange??? Faktum er at det er naivt at tænke sådan, men det gjorde jeg nu engang .

Anmeld

28. marts 2011

kkk

sarahb skriver:

AIII hvor hyggeligt..
Er det ikke helt mærkeligt at prøve en dreng, nu hvor du bare er en rigtig pige mor

Meget meget mærkeligt .

Bliver helt bekymret for om jeg nu kan finde ud af det... Var jo lige blevet så god og garvet udi det med piger.

Lidt vemodigt og besværligt at mindst 50% af den velopbyggede garderobe nok får lidt vanskeligt ved at blive genbrugt (og flere børn skal vi altså ikke ha'!).

Meeen, når jeg lige har vendet mig til tanken, så bliver det nok også lidt sjovt at prøve noget nyt 

Og ingen tvivl om at han vil blive forkælet af de tre storesøster - de er ællevilde af begejstring!

Anmeld

28. marts 2011

Fru Nielsen

kkk skriver:

Meget meget mærkeligt .

Bliver helt bekymret for om jeg nu kan finde ud af det... Var jo lige blevet så god og garvet udi det med piger.

Lidt vemodigt og besværligt at mindst 50% af den velopbyggede garderobe nok får lidt vanskeligt ved at blive genbrugt (og flere børn skal vi altså ikke ha'!).

Meeen, når jeg lige har vendet mig til tanken, så bliver det nok også lidt sjovt at prøve noget nyt 

Og ingen tvivl om at han vil blive forkælet af de tre storesøster - de er ællevilde af begejstring!

Hejsa.....

Stort tillykke......

Vi har i forvejen 2 drenge, og venter nu en pige... Også helt vild underligt! Men kæmpe stort!!

Mangler du tøj, så sig til, jeg har hel masse til salg, og kan finde en rigtig go pris på det..... I str 56-62 og lidt i 68.... Det er kun brugt til den yngste, som bliver et år her d 13 april...

Anmeld

28. marts 2011

kkk

Fru Nielsen skriver:

Hejsa.....

Stort tillykke......

Vi har i forvejen 2 drenge, og venter nu en pige... Også helt vild underligt! Men kæmpe stort!!

Mangler du tøj, så sig til, jeg har hel masse til salg, og kan finde en rigtig go pris på det..... I str 56-62 og lidt i 68.... Det er kun brugt til den yngste, som bliver et år her d 13 april...

Ja, det må jeg da hellere få kigget ud. Og du må sige til hvis du mangler kjoler, flæser og lyserødt, for det har jeg pludselig fået i overskud

Anmeld

28. marts 2011

sarahb

kkk skriver:

Meget meget mærkeligt .

jeg er mor til 2 drenge og kan jo slet heller ikke se mig som mor til andet end drenge..
Men så er der jo en rigtig go undskylding for at shoppe..
Og jeg har en masse fra nyfødt til 62 hvis du er intresseret.

Anmeld

28. marts 2011

henh01

stort tillykke hvor er det skønt for jer

Anmeld

28. marts 2011

SussieThyssen

kkk skriver:

Meget meget mærkeligt .

LOOOL....ved du hvad jeg sagde, da vi fik at vide, at vi skulle have en Nickolai??
"Hvad??? En dreng...jamen..jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med sådan en med tap!"

Men man finder jo ud af det alligevel
Og...en ting kan jeg fortælle dig....det er nu altså noget særligt at have en søn, når man ikke forventede at få en.

Kærligst
Sussie
(mor til Nickolai på 13)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.