Ni-ko-li-ne skriver:
den lukkede gruppe synes jeg dog er en faktastisk ide! det er alletiders sted hvor man kan beskytte sig mod udefrakommende øjne!
jeg ser den gruppe mest som et supplement til det åbne NS-forum. Og nej, NS var ikke det samme uden vores Kitty, Metchen og AnneBJ...
f.eks. er den lukkede gruppe alletiders sted for billedrunder, jeg bryder mig nemli ikke om at smide alt for mange billeder... alle kan jo bruge dem...
Helt enig med dig Karina.
Jeg vil lige tilføje at på et andet forum, hvor jeg har været meget aktiv, kom der samme problamtik, da der blev oprettet lukkede grupper, som ikke var google-mulige.
Og der endte det ud i, at der var den lukkede til dem, der af personlige årsager (som Trine) ikke kunne skrive i det off. og så var der også dem som dig Karina der ikke ønskede at smide billeder der kunne hapses af alle. (og hvem ønsker at foto af ens børn bliver misbrugt)
Fra tid til anden ønsker jeg da også selv at skrive noget til JER, men ikke til resten af baby.dk og ja resten af verden. Men har holdt igen.
Da jeg ændrede nick var det bla. pga. gøre min profil mere ano, da jeg havde opdaget jeg faktisk blev fulgt, og ja jeg kan stå 100% inden for hvad jeg skriver og mener, men at en meget tidligere chef ligefrem sad og læste om mit liv, og videregav disse oplysninger til folk, som jeg overhovede ikke vil havde kontakt til eller vil havde de ved noget om M, da de ikke vil noget godt med mig eller M. så synes jeg det er glimmerende at skrive om nogle ting i den lukkede.
Og fremtidige NSér er jo stadig velkommen til at skrive i den åbne og med tiden komme over i den lukket hvis de føler for det. Det er jo ikke fordi jeg skal sidde og styre den lukket, som jeg skrev i en anden tråd, er jeg i tvivl så spøger jeg andre i gruppen, men jeg vil dog stadig udelukke folk der intet har med NS at gøre, lige netop af respekt for os. (Har også alledere afvist et par stykker, en som jeg ved er en rigtig god person, men ikke har meldt sig under NS-fanen og en jeg overhovede aldrig har set under andre debatter)
Jeg har faktisk i længere tid overvejet om jeg skulle oprette en gruppe på facebook, men der er nogle NSér der ikke har profil der, havde jeg opgivet denne ide, og da jeg så fandt ud af alle havde mulighed (ja af dem som er inde i den hemmelige) plus eller ej, kunne læse med derinde og sende pb. som svar, synes jeg det er rigtig god mulighed for at kunne drøfte alt mellem himmel og jord.
Og nej udfra Pernilles tråd, så tror jeg bestemt ikke at den åbne "dør". Men at den lukket er et alternativ.