Begivenhedsrig nat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Ida.

Drømte i nat, at jeg hed Hanne (det hedder min mor ) og at Pelle og jeg fandt ud af, at jeg var gravid ved, at han tog en graviditetstest, som i øvrigt i samme omgang kunne fortælle, at han havde blærebetændelse  så her til morgen vågnede jeg op med en fornemmelse af graviditet i kroppen....oh no  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Milka

idamaria83 skriver:

Drømte i nat, at jeg hed Hanne (det hedder min mor ) og at Pelle og jeg fandt ud af, at jeg var gravid ved, at han tog en graviditetstest, som i øvrigt i samme omgang kunne fortælle, at han havde blærebetændelse  så her til morgen vågnede jeg op med en fornemmelse af graviditet i kroppen....oh no  

aha!!

klør det i æggestokkene? 

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Milka skriver:

aha!!

klør det i æggestokkene? 

JA!!  Men vil altså helst have et job først!!!!!

Anmeld

28. marts 2011

Milka

idamaria83 skriver:

JA!!  Men vil altså helst have et job først!!!!!

børn kommer når de kommer 

hvad siger manden?

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Milka skriver:

børn kommer når de kommer 

hvad siger manden?

At vi skal være fornuftige

Anmeld

28. marts 2011

Milka

idamaria83 skriver:

At vi skal være fornuftige

haha ... lyder til han kan overtales på under 5 minutter 

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Milka skriver:

haha ... lyder til han kan overtales på under 5 minutter 

Måske, hvis jeg ikke har tøj på

Nej, jeg er faktisk temmelig splittet i det. Et eller andet sted er jeg meget skruk, men samtidig glæder jeg mig helt vildt til at komme ud i den virkelige verden, få mig et arbejde, hvor man tjener rigtige menneskepenge og kan få en helt rigtig barsel...og hvor man forhåbentlig slipper for at skulle hænge med r*ven i vandskorpen økonomisk!

Well lifedecisions!!

Anmeld

28. marts 2011

Milka

idamaria83 skriver:

Nej, jeg er faktisk temmelig splittet i det. Et eller andet sted er jeg meget skruk, men samtidig glæder jeg mig helt vildt til at komme ud i den virkelige verden, få mig et arbejde, hvor man tjener rigtige menneskepenge og kan få en helt rigtig barsel...og hvor man forhåbentlig slipper for at skulle hænge med r*ven i vandskorpen økonomisk!

Well lifedecisions!!

kan jeg godt forstå

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

idamaria83 skriver:

Well lifedecisions!!

Ahahaha!

I øvrigt en ret smart test! 

Anmeld

28. marts 2011

Ida.

Ranarupta skriver:

Ahahaha!

I øvrigt en ret smart test! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.