Se lige hvad vores søn kan nu ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

signe.

VNB skriver:

ja rigtig smart!  

hehe ja det er desværre lidt tidligt endnu... men det går den rigtige vej! og inden længe kan vi se billeder af super lækre bade børn! Årh det blir så skønt med noget sommer og varme

ja bliver så skønt.. jeg glæder mig også til sommer! jeg havde slet ingen sidste år, da jeg lå indlagt med min søn fra april til oktober.. så jeg kunne bare SE at folk gik rundt i shorts og kjoler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

ønskebørn74

VNB skriver:

Viktor er nu blevet 15 uger (3 ½ måned) gammel, og der er FULD FART på herhjemme!

Vi synes nærmest at han kan nye ting hver dag... Han er rigtig dygtig til at ligge må maven og holde hovedet højt for at se alt omkring sig, han vil meget gerne stå og hoppe lidt på de små stærke ben når vi holder ham under armene, han griner rigtigt nu med latter og pludrer også rigtig meget hvor han ind imellem kan sige MEGET høje lyde 

Her forleden dag, skulle vi så lige se om han ville begynde at drikke lidt vand af en tud-kop, og det var sørme et hit! Først ville farmand give ham det, men det fik han ikke lov til særlig længe før Viktor selv tog styringen!  der sad han så veltilpas i ca 30 min og gumlede i sin nye kop

lidt billeder af hele "showet"

SÅDAN!!! Han er da sin mors store dreng nu!!! Hvor er han bare lækker søde!!!

Lene

Anmeld

4. april 2011

VNB

Mor-til-Hasse skriver:

ja bliver så skønt.. jeg glæder mig også til sommer! jeg havde slet ingen sidste år, da jeg lå indlagt med min søn fra april til oktober.. så jeg kunne bare SE at folk gik rundt i shorts og kjoler...

årh ja det kan jeg godt forstå at der ikke har været særlig sjovt...  du må tage kæmpe revance i år så! Og bare rigtig nyde at sidde og kigge på din fantastiske lille guldklump, mens han pjasker rundt og leger med vandet!

Anmeld

4. april 2011

VNB

ønskebarn74 skriver:

SÅDAN!!! Han er da sin mors store dreng nu!!! Hvor er han bare lækker søde!!!

Lene

1000 tak søde!

ja han er ved at blive rigtig stor! og kan så mange sjove ting nu Det er skønt at følge med i! og jeg er SÅ stolt af min baby !

Hvor krydser jeg altså bare fingre for at jeres behandling bærer frugt denne gang!

Anmeld

4. april 2011

signe.

VNB skriver:

årh ja det kan jeg godt forstå at der ikke har været særlig sjovt...  du må tage kæmpe revance i år så! Og bare rigtig nyde at sidde og kigge på din fantastiske lille guldklump, mens han pjasker rundt og leger med vandet!

Ja, det var også min plán hehe... det bliver rigtig godt

Anmeld

5. april 2011

ønskebørn74

VNB skriver:

1000 tak søde!

ja han er ved at blive rigtig stor! og kan så mange sjove ting nu Det er skønt at følge med i! og jeg er SÅ stolt af min baby !

Hvor krydser jeg altså bare fingre for at jeres behandling bærer frugt denne gang!

Det kan jeg godt forstå!!!!  Han er bare så lækker er han!!!

Og ja jeg håber vi snart kan få noget medvind!!!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.