MDybvad skriver:
Jaa, jeg bliver bekræftet HVER dag, at jeg simpelthen er den hedigste kvinde i hele verden, med den betænksomme og bekræftende kæreste jeg har. Det er simpelthen HELT vildt 

HAHAHAHAH, ja, hvad f***** sker der for de spejle!!! Amen altså jeg blev fuldstændig målløs. Den røv og de hofter har i hvert fald set bedre dage... Ak ja.... Det bliver en motionsrig sommer
Og så fik jeg lige åbenbaret at strækmærkerne nu også har indfundet sig på min blege bagdel, ej men altså, så bliver man sgu da depri!!!!!! Hehe... Jeg må tage det med et smil 
KNUS 
H&M skulle meldes til poilitiet for de prøverum!! De er så frygtelige, selv når man har tøj på!
Jeg har været ansat i en af butikkerne, og det var virkelig nitte at have prøverums-tjansen, for bare at skulle ind og tømme det folk ikke tog med ud var "oh no", fordi man så sig selv i spejlet. Jeg fatter ikke de sælger noget
Man ser gusten ud i det fesne lys de har, og ja, så ligner man noget der er blevet løftet ind af en kran!!
Du er heldig at have en så bekræftende kæreste. Min er desværre den stille tyoe, hvad det angår. Der kommer ikke meget credit på den front
Jeg sendte en sms til ham igår, hvor der stod noget ala "så, nu vejer din tykke kone mere end dig
" efter jeg havde været på vægten.. Han svarede "ja, men du er jo også gravid".. Og det er noget nær det mest konpliment-agtige der er kommet fra ham, under graviditeten!
Altså et "ej, hvor ser du dejlig ud skat" ville sgu lune liiiidt mere! 
Jeg prøver at affinde mig med at min krop forandres og det er af gode grunde, fordi der vokser et mirakel i min mave.. Men jeg er stadig noget trykket i humøret over at skulle have taget mavebilleder i morgen, selvom jeg selv har valgt det. Jeg er SÅ bange for at komme til at føle mig som en kæmpelæske!
Jeg håber jeg får en god oplevelse, og at jeg bliver glad for resultatet!

Anmeld