Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Ja de drenge de bliver sørme forkælet... Kiggede lidt rundt på nettet og pludselig ja pludselig var der en indkøbskurv fyldt med lækkert tøj og inden jeg så mig om, trykkede mine fingre mit kortnr ind fra mit visakort... 1 2 3 ja så fik jeg en ordrebekræftelse... Og ja kortet har nu 1500kr mindre på sig... og tøjet er nu på vej til min dør... Iiiihhh altså Majbritt
Ja de drenge de bliver sørme forkælet...
Kiggede lidt rundt på nettet og pludselig ja pludselig var der en indkøbskurv fyldt med lækkert tøj og inden jeg så mig om, trykkede mine fingre mit kortnr ind fra mit visakort... 1 2 3 ja så fik jeg en ordrebekræftelse...
Og ja kortet har nu 1500kr mindre på sig... og tøjet er nu på vej til min dør...
Iiiihhh altså Majbritt
Hmm mon ikke du skulle gå til læge med den finger?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1977 skriver: Hmm mon ikke du skulle gå til læge med den finger?
mon han kan hjælpe???
twinboys skriver: mon han kan hjælpe???
Njaa næppe
Men tillykke med købet
Carina1977 skriver: Njaa næppe Men tillykke med købet
Smiler tak tak... hvad så med Caspers finger den fik købt en iphone og en imac til mig i weekenden...
Glæder mig til alle varerne kommer
twinboys skriver: Smiler tak tak... hvad så med Caspers finger den fik købt en iphone og en imac til mig i weekenden... Glæder mig til alle varerne kommer
Haha hvad er der med jeres fingre?
Men ikke dårligt at få sådan noget
Carina1977 skriver: Haha hvad er der med jeres fingre? Men ikke dårligt at få sådan noget
Nej vel glæder mig til at modtage det med posten...
Og nu må jeg så putte mine fingre i lommerne
twinboys skriver: Weeeeeeeeeeeeee dato og sted....
Weeeeeeeeeeeeee dato og sted....
Ved Laulund87, dato er ikke fundet haha, hvis du er helt seriøs, skal jeg nok skrive til dig når det er
Dinna88 skriver: Ved Laulund87, dato er ikke fundet haha, hvis du er helt seriøs, skal jeg nok skrive til dig når det er
Det må du gerne ja hvis du gerne vil se mig
twinboys skriver: Det må du gerne ja hvis du gerne vil se mig
Selvføøøøøøøøøøøøøøøøøølgelig!!
Dinna88 skriver: Hehe, hvem der bare liiiiige havde 1500 kr der kunne bruges på tøj (ej, det kunne jeg godt bruge, men jeg er igang med at spare sammen til studenterfest) Jeg kan godt forstå at du glæder dig!
Hehe, hvem der bare liiiiige havde 1500 kr der kunne bruges på tøj (ej, det kunne jeg godt bruge, men jeg er igang med at spare sammen til studenterfest)
Jeg kan godt forstå at du glæder dig!
Det vil jeg glæde mig til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128