Søger sang til konfirmation!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.542 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Sara.

Hej :-)

Vi står i den situation at vi er inviteret til 2 konfirmationer samme dag.

Heldigvis tæt på hinanden, så vi tager til den ene først, smutter efter maden, for derefter at feste videre til den anden fest (dette er aftalt og helt i orden med begge konfirmander).

Nå... Men ham som vi tager til sidst er en dreng som jeg kender langt tilbage... Da jeg var lille gik jeg tur med familiens hund, men begyndte så som aflaster for drengen. Han har en udviklingsforstyrrelse.

Hans gave ønsker er følgende:

En god fest, at være midtpunkt, glade mennesker og ligende..... (ja sådan er han :-) Han er herlig! )

Så jeg kunne godt tænke mig at aflevere en sang til forældrene som de så deler ud under middagen... sådan vi selvom vi ikke er der kan hjælpe til at han er midtpunkt!

Så tænker om nogen har en sjov sang som ikke er personlig men som gør folk glade, evt hvor man skal gøre noget? og fejre ham...

Håber der er nogen der ligger inde med en :-) Har tænkt mig at skrive et par linier om at vi gerne vil gøre vores til at han er midtpunkt og sådan som hans mor eller far lige kan læse op først...

Mvh Sara :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

TbCp

Jeg har en liggende et sted hvor man under sangen skal tage øre på (paptallerkner med huller), briller på (plastik-snapseglas) og tænder i munden (papir så det ligner kanintænder)
Den er simpelthen så sjov!!! Ved ikke om det er noget i den stil du mener, for så vil jeg gerne se om jeg kan finde den i gemmerne.

Ellers er der en hvor alle skal skrive deres navn på nogle små hjerter, hjerterne sendes så rundt om bordet og ender ved konfirmanden som sidder et et lille træ/gren eller lign. hvor hjerterne så hænges på.

Anmeld

28. marts 2011

celkt

skriver af og til sange for folk mod betaling... så skal da gerne prøve at hjælpe, hvis det er...

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

lærkes_mor skriver:

Hej :-)

Vi står i den situation at vi er inviteret til 2 konfirmationer samme dag.

Heldigvis tæt på hinanden, så vi tager til den ene først, smutter efter maden, for derefter at feste videre til den anden fest (dette er aftalt og helt i orden med begge konfirmander).

Nå... Men ham som vi tager til sidst er en dreng som jeg kender langt tilbage... Da jeg var lille gik jeg tur med familiens hund, men begyndte så som aflaster for drengen. Han har en udviklingsforstyrrelse.

Hans gave ønsker er følgende:

En god fest, at være midtpunkt, glade mennesker og ligende..... (ja sådan er han :-) Han er herlig! )

Så jeg kunne godt tænke mig at aflevere en sang til forældrene som de så deler ud under middagen... sådan vi selvom vi ikke er der kan hjælpe til at han er midtpunkt!

Så tænker om nogen har en sjov sang som ikke er personlig men som gør folk glade, evt hvor man skal gøre noget? og fejre ham...

Håber der er nogen der ligger inde med en :-) Har tænkt mig at skrive et par linier om at vi gerne vil gøre vores til at han er midtpunkt og sådan som hans mor eller far lige kan læse op først...

Mvh Sara :-)

denne her er så søøøød... den passer så fint til en konfirmation...

Majbritt

http://www.youtube.com/watch?v=fYmsLSiNG6E

Anmeld

28. marts 2011

Sara.

TbCp skriver:

Jeg har en liggende et sted hvor man under sangen skal tage øre på (paptallerkner med huller), briller på (plastik-snapseglas) og tænder i munden (papir så det ligner kanintænder)
Den er simpelthen så sjov!!! Ved ikke om det er noget i den stil du mener, for så vil jeg gerne se om jeg kan finde den i gemmerne.

Ellers er der en hvor alle skal skrive deres navn på nogle små hjerter, hjerterne sendes så rundt om bordet og ender ved konfirmanden som sidder et et lille træ/gren eller lign. hvor hjerterne så hænges på.

Den lyder bare rigtig sjov :-) Hvis du kan finde den uden alt for meget besvær ville det være dejligt. Men du har den ikke på computeren, for ellers kan jeg jo ikke se den :-)

Anmeld

28. marts 2011

Sara.

celkt skriver:

skriver af og til sange for folk mod betaling... så skal da gerne prøve at hjælpe, hvis det er...

Det er sødt af dig :-)

Men jeg har ikke tænkt at det som sådan skal være en personlig sang.... :-)

Anmeld

28. marts 2011

Sara.

twinboys skriver:

denne her er så søøøød... den passer så fint til en konfirmation...

Majbritt

http://www.youtube.com/watch?v=fYmsLSiNG6E

Hvor er den fin :-) Har aldrig hørt melodien før (tror jeg) Den er da bare så dejlig!

Men ikke lige ham... ellers tak :-)

Anmeld

28. marts 2011

Mussen2

Jeg har brugt en hvor alle gæsterne puster en ballon op som skal spænges fr at hylde konfirmanden

Anmeld

28. marts 2011

Sara.

Mussen2 skriver:

Jeg har brugt en hvor alle gæsterne puster en ballon op som skal spænges fr at hylde konfirmanden

Se det lyder jo også som noget! Ved du hvad den hedder? eller hvor jeg kan finde den..... Det jo det at hans gaveønsker er at være midtpunkt, at det blir en festlig dag osv.. så den sang villle måske passe rigtig godt!

Anmeld

28. marts 2011

Mussen2

lærkes_mor skriver:

Se det lyder jo også som noget! Ved du hvad den hedder? eller hvor jeg kan finde den..... Det jo det at hans gaveønsker er at være midtpunkt, at det blir en festlig dag osv.. så den sang villle måske passe rigtig godt!

Sender den gerne til dig. Jeg var i samme situation som dig sidste år og søgte vidt og bredt og endte med denne, da jeg ikke havde set den før. Skal lige have fjernet billede osv, så kan jeg sende den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.