Så tøser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Anonym trådstarter

.. nu skal jeg bruge jeres kloge og kreative hoveder!

Er ano da vi ikke har fortalt familie osv endnu vi har besluttet os endeligt for at nu skal det være:p

Men men men, jeg kan godt lide at være i god tid og have tid til at planlægge og om-planlægge et par gange Kvinde er man vel :p

Vi har snakket om at blive gift i september - men så er det vi  tænker, er det mon for koldt? Eller kan det lige gå? Festen skal holde i forsamlingshus, men billeder vil vi gerne have taget udendørs, så skulle jo helst ikke være så koldt at manden ædel dele falder af

Jeg har fået lov til at planlægge det meste selv, men der er så mange ting jeg gerne vil have med - men det skal være enkelt...

Så tænkte jeg, i kvinder kan vel hjælpe lidt til med at pejle ind på et 'tema' og give gode råd

Jeg tror jeg har fundet KJOLEN - er næsten helt sikker på det, men den skal bestilles hjem fra USA... Ville i købe den nummeret større end i normalt bruger eller? Den er hvid med sort bånd, så jeg tænkte man kunne vel tage udgangspunkt i kjolen som tema, eller er det for.. hm.. mangler et ord for det, men i ved

Så erder maden... Vi vil gerne gøre det hele så billigt som muligt, men det skal stadig være lækkert og mætte godt til... Hvad ville i sige til hvis i kom til bryllup og fik hel stegt pattegris til hovedret? Er det for, non-wedding-like?

Puha, synes jeg har mange spørgsmål og er meget i tvivl om hvad der høre sig til et bryllup.. Det skulle gerne være første og eneste gang

Det skal være kirke bryllup, og har et kæme ønske om at min stedfar skal føre mig op, hvordan tror i min egen far ville reagere på det? Skal lige siges min stedfar har været mere far for mig de sidste 15 år end min egen far har. Han er en af de typer der er stolt udadtil men indadtil er han rent udsagt ligeglad...

Tror det er hvad jeg lige vil starte med at lægge frem for jer Håber i kan komme med nogle gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2011

Muttitil1+1

Hejsa - faldt lige over dit indlæg og så at der slet ikke var nogen som havde svaret

Synes helt bestemt at september måned er helt perfekt til at holde bryllup - årstiderne har jo rykket sig en smule, så det er som regel dejlig sensommer på det tidspunkt, så tror nu ikke det bliver for koldt

Ved ikke om jeg er den rette at spørge med hensyn til mad, men jeg synes nu det er dejligt med helstegt pattegris - det kunne jeg sagtens selv finde på. Synes det kommer an på familien - min og min mands familie er meget nede på jorden, og vi er ikke til at tingene bliver alt for opstablet. Vi lægger stor vægt på at vores gæster skal føle sig hjemme og velkommen og især til et bryllup, for det er dem der er med til at gøre dagen og festen fuldendt. Vi er nogle rigtige festaber allesammen, så er ikke i tvivl om at det bliver ét stort abegilde, når vi får råd til at holde den store fest en dag

Med hensyn til det med din far kontra stedfar, så er jeg lidt i samme situation. Min far ser jeg kun et par gange om året, kender ham ikke rigtig og resten af familien ser han slet ikke! Jeg synes, det er vigtigt, at den der følger én op ad gulvet, er én man holder rigtig meget af, og derfor bliver det min bror der får æren, når jeg en dag står hvid brud. Jeg føler ikke at min far kender hverken mig eller min mand godt nok til, at han ville kunne stå inde for at 'overrække mig til ham'.
Så jeg kan sagtens forstå, at du vælger din stedfar, og det er DIT valg. Det er da muligt, at din far vil være lidt skuffet, men så får han måske lidt at tænke på den vej igennem

Håber det hjælper lidt på nogen af dine tanker

Anmeld

7. maj 2011

DK

Septemberbryllup er da bare perfekt!!

Jeg er mest nervøs for kjolen! Du ANER jo ikke hvordan den ser ud i virkeligheden! Prøv ex. at tænke på Rosa's kjole som hun havde bestilt på nettet! Den så bare SLET SLET ikke ud som den gjorde på billedet! De var to vidt forskellige kjoler, altså den på billedet og den der kom hjem!!

Du kan sagtens finde en kjole med sort bælte her i DK!

Uanset hvad, så sørg for at købe en kjole som du ved du kan returnere, og husk at gøre det i så god tid at du kan nå at få fat i en ny i en brudebutik! Det er ALTID en god ide at prøve kjoler i virkeligheden inden du køber på nettet! Så ved du helt sikkert hvilket snit der klæder dig, og om det virkeligt ER sådan en model du helst vil have! Langt de fleste brude jeg har arbejdet med er blevet meget overraskede over at det de troede var deres drømmekjole, slet ikke var det alligevel i "virkeligheden"! Så tag dine veninder/mor/søster under armen og tag STRAKS ud og prøv en masse kjoler! Så vil du være langt bedre rustet til at købe en over nettet!! Og så kryds fingre for at kjolen er som lovet!

I de flesdte brudekjolebutikker tager det ca. 3 mdr at få en ny kjole hjem fra leverandøren!

Knus Ditte, på barsel fra job i brudekjolebutikken askepot modeller i Horsens!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.