.. nu skal jeg bruge jeres kloge og kreative hoveder! 
Er ano da vi ikke har fortalt familie osv endnu vi har besluttet os endeligt for at nu skal det være:p
Men men men, jeg kan godt lide at være i god tid og have tid til at planlægge og om-planlægge et par gange
Kvinde er man vel :p
Vi har snakket om at blive gift i september - men så er det vi tænker, er det mon for koldt? Eller kan det lige gå? Festen skal holde i forsamlingshus, men billeder vil vi gerne have taget udendørs, så skulle jo helst ikke være så koldt at manden ædel dele falder af 
Jeg har fået lov til at planlægge det meste selv, men der er så mange ting jeg gerne vil have med - men det skal være enkelt...
Så tænkte jeg, i kvinder kan vel hjælpe lidt til med at pejle ind på et 'tema' og give gode råd
Jeg tror jeg har fundet KJOLEN - er næsten helt sikker på det, men den skal bestilles hjem fra USA... Ville i købe den nummeret større end i normalt bruger eller? Den er hvid med sort bånd, så jeg tænkte man kunne vel tage udgangspunkt i kjolen som tema, eller er det for.. hm.. mangler et ord for det, men i ved
Så erder maden... Vi vil gerne gøre det hele så billigt som muligt, men det skal stadig være lækkert og mætte godt til... Hvad ville i sige til hvis i kom til bryllup og fik hel stegt pattegris til hovedret? Er det for, non-wedding-like?
Puha, synes jeg har mange spørgsmål og er meget i tvivl om hvad der høre sig til et bryllup.. Det skulle gerne være første og eneste gang 
Det skal være kirke bryllup, og har et kæme ønske om at min stedfar skal føre mig op, hvordan tror i min egen far ville reagere på det? Skal lige siges min stedfar har været mere far for mig de sidste 15 år end min egen far har. Han er en af de typer der er stolt udadtil men indadtil er han rent udsagt ligeglad...
Tror det er hvad jeg lige vil starte med at lægge frem for jer
Håber i kan komme med nogle gode ideer