Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Det er godt nok mærkeligt....
Det er godt nok mærkeligt....
Ja meget... Er faktisk rigtig bekymret for hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rose <3 skriver: Ja meget... Er faktisk rigtig bekymret for hende
Ja det bliver jeg godt nok også da!
TbCp skriver: Ja det bliver jeg godt nok også da!
Opper den lige i håb andre ved noget???
sarahb skriver: Eiiiii hvad sker der..Bliver da mega bekymret.. Er hun stadig aktiv på fb, eller kan man ikk se profilen..Eiii det er jo mystisk, håber bare hun er ok
Eiiiii hvad sker der..Bliver da mega bekymret.. Er hun stadig aktiv på fb, eller kan man ikk se profilen..Eiii det er jo mystisk, håber bare hun er ok
Jeg ved ikk om hun er aktiv på FB, da hun som sagt har slettet mig, og alt hvad hun har fortaget sig på min profil er væk.
Ni-ko-li-ne skriver: Åh nej!!! Håber hun kommer tilbage!!!
Åh nej!!! Håber hun kommer tilbage!!!
Ja det håber jeg også---og at hun er okay.
Rose <3 skriver: Jeg ved ikk om hun er aktiv på FB, da hun som sagt har slettet mig, og alt hvad hun har fortaget sig på min profil er væk.
sarahb skriver: Ej det et bare så mystisk.. Håber hun er ok, for kan slet ikk forstå det... Man bliver da rimelig bekymret...
Ej det et bare så mystisk.. Håber hun er ok, for kan slet ikk forstå det... Man bliver da rimelig bekymret...
Ja meget bekymret :(
Håber hvis hun læser dette, at hun vil give en af os besked om hun er ok.
Rose <3 skriver: Ja meget bekymret Håber hvis hun læser dette, at hun vil give en af os besked om hun er ok.
Ja meget bekymret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128