??? til skilsmisseforældre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

ka li ja

jeg fik af vide for leden af alexander at deres far tager dem med til egypten i sommerferien...

da vi har fælles foældremyndighed, skal han så ikke fortælle mig hvis de tager ud af landet? eller kan han bare gøre som han vil?

altså jeg må da indrømme at jeg er skeptisk ang en tur med en far der  ikke er konsekvent overhovedet, og så mine børn, sammen på tur til egypten.. tænk hvis de blev væk.. eller kidnappet... puha jeg har det skidt over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Lise

Er gånnåk ikke skilt, meeen..

Jo, han skal meddele dig hvis han tager dem ud af landet. Men mht Gypten, så er de nogle temmeligt fredelige mennesker. Man hører om terror mv., men de almindelige egyptere som lever af turisterne er meget fredelige, så dem skal man ikke være bange for... jeg ville ikke være bange for at tage mine unger med derned. Det de går mest op i er hvis der er nogle unge damer uden mænd ved deres side - trust me, been there...blev solgt for 2 millioner kameler

Anmeld

27. marts 2011

Grynt

For at sætte det på en spids er jeg ret så sikker på, at han slet ikke må tage dem ud af landet uden din underskrift!!

Anmeld

27. marts 2011

ka li ja

lise dig kan man sgu ikke kalde billig

jeg er nok heller ikke så nervøs for landet og befolkningen. men er bange for mine børn bliver væk.....

og så i det store udland, og jeg kan intet gøre...

jeg har sendt en sms til morten hvor jeg har sputgt ham om det var rigtigt hvad xander sagde om at de skulle til egypten, men manden svarer mig ikke.....

Anmeld

29. marts 2011

linemus

Øv, jeg ville også være led ved det, hvis det var mine unger Men mon ikke det er en af de mange kameler, der skal sluges i din situation ? Reglerne ved jeg ikke noget om, men sådan en knold skal da fortælle dig det (tsk tsk). Tror du, der er større chance for at de bliver væk dernede end på ferie her i dk?

Kram

Anmeld

29. marts 2011

kht

Vis det er dig der er boforældre skal han spørge dig eller i statfovalding vil han rejser længer væk en norden eller nordtyskland det står i loven så du kan så set sige nej

kh Karin

Anmeld

29. marts 2011

ka li ja

tusind tak for jeres respons

jeg har fået opklaret sagen.... det viser sig at min søn har misforstået situationen, eller også har han en livlig fantasi!

de skal heldigvis ikke til det store farlige udland. pyyhhha en sten faldt fra mit hjerte.....

ved ikke hvorfor jeg har det så slemt med at de skal væk... jeg tror nok at hvis de bliver væk her hjemme, så har jeg en reel chance for at hjælpe med at finde dem.. det har jeg jo ikke så nemt ved der nede...

knus fra en lettet mig

Anmeld

29. marts 2011

linemus

Åh, det er skønt med drenge med fantasi

Anmeld

29. marts 2011

ka li ja

ja men tænk at være så overbevisende... han skulle ned og se pyramider, og damer der gik med vand på hovedet. og han skulle skrive postkort hjem til mor, moster og mormor

det viste sig at alexander havde bedt morten tage der ned i en uge hvor de var inde hos mig. det ville han ikke, men han ville vente til arthur blev ældre, og så ville han gerne tage dem med der ned. så det var den der liiiiige var misforstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.