Mad til barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.968 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

kiwifrugten

Hej med jer.

Jeg står og skal holde barnedåb d. 24 Juli ved godt der er lang tid til endnu men vil gerne lige være i god tid.

Hvad kan man servere til en barnedåb på en dejlig sommerdag?

Jeg har selv tænkt på nogle frikadeller og salat og steg og flødekartofler og hasselbagte kartofler og sådan lidt af hvert. Vi blir kun 14 personer da jeg kun invitere de nærmeste.

Kan ikke rigtig finde ud af om maden skal bestilles ude fra eller selv laves. Min veninde er uddannet kok og skal med og min mor er også super god i et køkken.

Men har i nogle gode ting til hvad man kan servere til

forret

hovederet

dessert

?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

nanaz

hejsa....

Jeg var så heldighed at jeg har en bedste der er super til a lave mad så hun stod for alt maden da vi holdte barnedåb for valdemar...

til forret fik vi lakseruller...

og ellers laved vi ta selv bord med en masse forskelligt... steg, flæskesteg, kartofelbåde, frikadeller, pastasalat og andet forskelligt salat... med hjemmelaved dressing.

til dessert fik vi min bedstes hjemmelaved islagkager og pandekager...

og så havde vi lidt skrub a mad som var ris, kødboller og karry suppe og flutes..

men lyder som nogle gode ting du har tænkt på syns helt sikkert du ska holde det i den bane... er noget alle kan li..

ved ikk om der er så mange råd i det jeg skrev med ku være det gav lidt ideer..

knuss her fra. 

Anmeld

28. marts 2011

tinasmor

Under barnedåbs debatten, kan jeg huske, at der ligger en hel masse tråde omkring hvad folk har serveret (samt pris) osv. Måske du kan finde inspiration der.

Håber I får en dejlid dag

Anmeld

28. marts 2011

kiwifrugten

Oki alletiders tak skal i have :-)

Anmeld

28. marts 2011

Albert/Alberthe1

Hejsa..

Vi skal holde det i august og vi har valgt:

Forret                                                                                  Hønsesalat på anasring + flute

Hovedret                                                                                    Helstegt pattegris, salater i alle arter og hasselbagtekartofler

Dessert:                                                                                     Min bonusmor laver en lækker daim islagkage!        

skrub af: kaffe og kage!

Men vi bliver også 50 mennesker, da både jeg og kæresten er skilsmissebørn og har derfor fået ekstra af det det hele!! Men det er kun de nærmeste!

Knus Camilla                                                                      

Anmeld

29. marts 2011

kiwifrugten

Tusind tak for alle jeres gode forslag :-)

Anmeld

29. marts 2011

Benjamins'mor

Vi skal holde barnedåb d. 24 april.

Vi har valgt buffet fra kokken og jomfruen. Og så islagkage til dessert og alm lagkage til kaffen.

Anmeld

29. marts 2011

kiwifrugten

benjamins'mor skriver:

Vi skal holde barnedåb d. 24 april.

Vi har valgt buffet fra kokken og jomfruen. Og så islagkage til dessert og alm lagkage til kaffen.

Oki alletiders jeg tjekker den lige ud tak for det :-)

Anmeld

29. marts 2011

Malene84

kiwifrugten skriver:

Hej med jer.

Jeg står og skal holde barnedåb d. 24 Juli ved godt der er lang tid til endnu men vil gerne lige være i god tid.

Jeg har selv tænkt på nogle frikadeller og salat og steg og flødekartofler og hasselbagte kartofler og sådan lidt af hvert. Vi blir kun 14 personer da jeg kun invitere de nærmeste.

Kan ikke rigtig finde ud af om maden skal bestilles ude fra eller selv laves. Min veninde er uddannet kok og skal med og min mor er også super god i et køkken.

forret

hovederet

dessert

?

Hvad tid skal det holdes?

Jeg ville måske ikke selv spise steg kl 11 i 30 graders varme  "vi" lavede brunch, men vores fest blev også holdt tidligt på dagen

Anmeld

29. marts 2011

Hvem?

kiwifrugten skriver:

Hej med jer.

forret

hovederet

dessert

?

Hej

Sidste har holdte vi barnedåb for min førstefødte og bestilte buffet fra Kokken og Jomfruen, det var ok, men ikke noget særligt.

Vi holdte så barnedåb igen i Søndag, hvor jeg havde bestemt at lave alt selv, der var masser af forskellige pålæg m. tilbehør, tunmousse, varm leverpostej, pandekager, æggekage,

og til kaffen var der masser af forskellige kage

Og det jeg lavede selv var kun halvt så dyrt og dobbelt så godt, så hvis der kommer en barnedåb mere på et tidspunkt, laver jeg det helt klart selv igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.