hmm er det bedre at suplere med grød ?:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Mikkel's mor <3

Hej i skønne damer
søger lidt råd og erfaring..
nu er det sådan at min søn på 3½ måned sagtens kan spise 1½ liter mælk i døgnet,
og har fået at vide at en liter er meget for en på hans størrelse..
så tænker om man evt kunne prøve at give ham lidt risgrød morgen og aften, tror i at er vil ske noget ved det ? og er det noget i ville gøre ? har ikke den store lyst til at snakke med min sp. om det da jeg føler at hun ser ned på unge mødre. så spørg jer i stedet

kram og god søndag aften til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

morethanperfect

Jennifer skriver:

Hej i skønne damer
søger lidt råd og erfaring..
nu er det sådan at min søn på 3½ måned sagtens kan spise 1½ liter mælk i døgnet,
og har fået at vide at en liter er meget for en på hans størrelse..
så tænker om man evt kunne prøve at give ham lidt risgrød morgen og aften, tror i at er vil ske noget ved det ? og er det noget i ville gøre ? har ikke den store lyst til at snakke med min sp. om det da jeg føler at hun ser ned på unge mødre. så spørg jer i stedet

kram og god søndag aften til alle

Min søn spiste også halvanden ltr. om dagen , så jeg startede med grød da han var på samme alder som din er nu .. Det skete der ingen ting ved .. Han startede med risgrød men det kunne han ikke særlig godt li , så han får hirsegrød med pære/banan nu ..

Morgen og aften

Anmeld

27. marts 2011

Mikkel's mor <3

morethanperfect skriver:

Min søn spiste også halvanden ltr. om dagen , så jeg startede med grød da han var på samme alder som din er nu .. Det skete der ingen ting ved .. Han startede med risgrød men det kunne han ikke særlig godt li , så han får hirsegrød med pære/banan nu ..

Morgen og aften

super mange tak for svar vil jeg prøve nu her så, har nemlig købt noget risgrød med pære & banan..

Anmeld

27. marts 2011

morethanperfect

Jennifer skriver:

super mange tak for svar vil jeg prøve nu her så, har nemlig købt noget risgrød med pære & banan..

Held og lykke Håbe han kan li det

Anmeld

27. marts 2011

Mikkel's mor <3

morethanperfect skriver:

Held og lykke Håbe han kan li det

Tak uhh det skal nok blive sjovt

Anmeld

27. marts 2011

morethanperfect

Jennifer skriver:

Tak uhh det skal nok blive sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.