Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i skønne damer søger lidt råd og erfaring.. nu er det sådan at min søn på 3½ måned sagtens kan spise 1½ liter mælk i døgnet, og har fået at vide at en liter er meget for en på hans størrelse..så tænker om man evt kunne prøve at give ham lidt risgrød morgen og aften, tror i at er vil ske noget ved det ? og er det noget i ville gøre ? har ikke den store lyst til at snakke med min sp. om det da jeg føler at hun ser ned på unge mødre. så spørg jer i stedet kram og god søndag aften til alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jennifer skriver: Hej i skønne damer søger lidt råd og erfaring.. nu er det sådan at min søn på 3½ måned sagtens kan spise 1½ liter mælk i døgnet, og har fået at vide at en liter er meget for en på hans størrelse..så tænker om man evt kunne prøve at give ham lidt risgrød morgen og aften, tror i at er vil ske noget ved det ? og er det noget i ville gøre ? har ikke den store lyst til at snakke med min sp. om det da jeg føler at hun ser ned på unge mødre. så spørg jer i stedet kram og god søndag aften til alle
Min søn spiste også halvanden ltr. om dagen , så jeg startede med grød da han var på samme alder som din er nu .. Det skete der ingen ting ved .. Han startede med risgrød men det kunne han ikke særlig godt li , så han får hirsegrød med pære/banan nu ..
Morgen og aften
morethanperfect skriver: Min søn spiste også halvanden ltr. om dagen , så jeg startede med grød da han var på samme alder som din er nu .. Det skete der ingen ting ved .. Han startede med risgrød men det kunne han ikke særlig godt li , så han får hirsegrød med pære/banan nu .. Morgen og aften
super mange tak for svar vil jeg prøve nu her så, har nemlig købt noget risgrød med pære & banan..
Jennifer skriver: super mange tak for svar vil jeg prøve nu her så, har nemlig købt noget risgrød med pære & banan..
Held og lykke Håbe han kan li det
morethanperfect skriver: Held og lykke Håbe han kan li det
Tak uhh det skal nok blive sjovt
Jennifer skriver: Tak uhh det skal nok blive sjovt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128