Termin 20. maj 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Så kommer der lige et mærkeligt spørgsmål!

Har i nogen problemer med jeres knæ her sidst i graviditeten?

Grunden til jeg spørger er at jeg er begyndt at have ond i mit venstre knæ når jeg går rundt, om det er lidt eller meget jeg går, så gør det ondt, hvilket jeg selvfølgelig ikke er så glad for.

Jeg har taget 17kg på i min graviditet, hvilket jeg mistænker en smule for den nyopstået smerte i knæet.....

Ville bare høre om jeg var den eneste....

-Skovrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Stine Raaholt

Jeg har hørt om andre der har haft ondt i led og specielt knæ i graviditeten... jeg har hært at det kan komme, hvis man får lidt vand i kroppen, det sætter sig meget i led og kan gøre ondt...

sidste graviditet tog jeg 16 kilo på og noget af det var vand... havde dog ikke ondt i ledene, men brev utrolig træt i benene sammenlignet med første gang... så måske ligger den begravet der...

jeg blev rådet til at drikke meget vand og lave venepumpe-øvelser... og så husk ikke at sidde med benene over kors

Kram Stine

Anmeld

27. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Stine Raaholt skriver:

Jeg har hørt om andre der har haft ondt i led og specielt knæ i graviditeten... jeg har hært at det kan komme, hvis man får lidt vand i kroppen, det sætter sig meget i led og kan gøre ondt...

sidste graviditet tog jeg 16 kilo på og noget af det var vand... havde dog ikke ondt i ledene, men brev utrolig træt i benene sammenlignet med første gang... så måske ligger den begravet der...

jeg blev rådet til at drikke meget vand og lave venepumpe-øvelser... og så husk ikke at sidde med benene over kors

Kram Stine

Jeg tror altså også jeg har fået lidt vand i kroppen, da mine sokker er begyndt at give et mærke i huden som buler lidt ind, og har form af sok, og min vielsesring er til tider så stram at jeg ik kan få den af, har jeg dog kun oplevet 2 gange intil videre.

Jeg er også tit træt i benene, føler hurtig de kramper....

men jeg må få rørt mig lidt mere, end jeg gør nu, og så drikke masser af vand!

Tak for det hurtige svar

-skovrup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.