Legetøj til baby på 8 måneder? Anton keder sig lidt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.454 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

K&S

Hello girls

Anton er lige knap 8 måneder (den 3. april) og jeg synes, han begynder at kede sig lidt med det legetøj, han har

Hvad leger jeres børn på 8-måneder med? Anton er vild med lyd & lys  

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Tullemor82

Jamen lige præcis det Anton er vild med

Mit aflastningsbarn leger med alt med lyd og bevægelse, fx sådan et bræt hvor der popper dyrehoveder op og så den der hundebamse hvor man kan trykke på hånden og fødderne og så spiller den musik og hvad har vi

Anmeld

27. marts 2011

Tanja84

Følger lige med her, da jeg sidder i præcis samme situation.

Emma bliver også 8 mdr. her d. 9. og synes ligesom dig, at det virker som om at det "gamle" legetøj begynder at kede hende lidt

Anmeld

27. marts 2011

Tanja84

Tullemor82 skriver:

Mit aflastningsbarn leger med alt med lyd og bevægelse, fx sådan et bræt hvor der popper dyrehoveder op og så den der hundebamse hvor man kan trykke på hånden og fødderne og så spiller den musik og hvad har vi

Den hund er SÅ FANTASTISK

Emma har den hjemme hos sin farmor, og har bevidst valgt ikke at købe den til herhjemme, da jeg synes hun skal have noget specielt hjemme hos farmor.

Så snart hun kommer ind af døren derhjemme, kigger hun rundt i rummet, indtil hun får øje på bamsen. Når hun så får øje på den, skrælgriner hun og bliver helt ivrig, og skal bare hen at røre.

Det er simpelthen så sødt

Anmeld

27. marts 2011

B&J

Jeg ville forslå disse to...

reaketten er super god med masser af forskellige lyde og blinker drejer rundt osv...

bordet er et du kan tage bene af også er der masser af aktivitet også når anton kan stå jamen så kan bene komme på og øve sig oven i vores dreng elsker disse to stykker legetøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2011

K&S

Tullemor82 skriver:

Hunden har han og den ELSKER han  han har også en telefon med lyde og ringetone + en hammer fra Little Tikes med masser af "skøre" lyde, når han hamrer med den...! Men jeg må bare på udkig efter mere lyd & lys legetøj

Anmeld

27. marts 2011

Tanja84

B&J skriver:

reaketten er super god med masser af forskellige lyde og blinker drejer rundt osv...

bordet er et du kan tage bene af også er der masser af aktivitet også når anton kan stå jamen så kan bene komme på og øve sig oven i vores dreng elsker disse to stykker legetøj

Hvor er bordet fra? Synes det er vildt smart, og tror det er noget Emma ville elske 

Anmeld

27. marts 2011

K&S

Tanja84 skriver:

Den hund er SÅ FANTASTISK

Emma har den hjemme hos sin farmor, og har bevidst valgt ikke at købe den til herhjemme, da jeg synes hun skal have noget specielt hjemme hos farmor.

Så snart hun kommer ind af døren derhjemme, kigger hun rundt i rummet, indtil hun får øje på bamsen. Når hun så får øje på den, skrælgriner hun og bliver helt ivrig, og skal bare hen at røre.

Det er simpelthen så sødt

Anton ELSKER også den hund

Anmeld

27. marts 2011

K&S

B&J skriver:

Det ser da super godt ud - jeg er da helt vild med raketten

Hvilket mærke er de 2 ting?

Anmeld

27. marts 2011

B&J

Tanja84 skriver:

Hvor er bordet fra? Synes det er vildt smart, og tror det er noget Emma ville elske 

Vi købt det i toysrus det bord vores dreng elsker det og jo mere de kan jo mere får de ud af det så lækkert men man kan også købe det hos fætter br og inde på deres hjemme tide det er play2learn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.