test og natte tisserri???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2011

Kay

ja... sagen er jo den at jeg i sidste weekend døjede meget med kvalme og tænkte mave influenza... men nej... hverken feber eller noget... det er lige som om kvalmen kommer og går i løbet af dagen... jeg er ret træt og så har jeg ondt i brysterne... så jeg tog da lige en test fredag morgen... helt negativ!!

nu er det sådan at jeg ALTID tisser om natten... der går ikke en nat uden jeg er ude og tisse MINDST 1 gang, og sådan har det været i mange år...

mit spørgsmål er så... når nu det er bedst at teste om morgnen... er det så "sværre" for mig at få en "tidlig" posetiv test hvis jeg er gravid???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Worldwide

Jeg plejer gerne at være oppe 1-2 gange om natten, og jeg testede super positiv om morgen (kl 7) - så jeg vile sige du sagtens kan teste Ellers må du jo teste med søvn i øjene

Orv, jeg testede i uge 5 el 6

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Mileva skriver:

Jeg plejer gerne at være oppe 1-2 gange om natten, og jeg testede super positiv om morgen (kl 7) - så jeg vile sige du sagtens kan teste Ellers må du jo teste med søvn i øjene

Orv, jeg testede i uge 5 el 6

ville gerne teste om natten... men  jeg går i søvne der ud, øg gør hvad der skal gøres.... og så ind og sove videre...

da jeg fandt ud af det først blev jeg meget bange... er også lidt nød til at advare folk jeg sover hos, eller har på overnattende besøg...

Anmeld

27. marts 2011

Worldwide

Kay skriver:

ville gerne teste om natten... men  jeg går i søvne der ud, øg gør hvad der skal gøres.... og så ind og sove videre...

da jeg fandt ud af det først blev jeg meget bange... er også lidt nød til at advare folk jeg sover hos, eller har på overnattende besøg...

Hihihi, har altid undret mig over hvordanfolk kan det:p Men tror sagtens du kan prøve at teste

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Mileva skriver:

Hihihi, har altid undret mig over hvordanfolk kan det:p Men tror sagtens du kan prøve at teste

tja... testede jo negativ fredag... og skal laaigevel til lægen i morgen... så snakker lige med hende der   men dejligt at vide det ik "kun" er derfor den var negativ

Anmeld

27. marts 2011

Worldwide

Kay skriver:

tja... testede jo negativ fredag... og skal laaigevel til lægen i morgen... så snakker lige med hende der   men dejligt at vide det ik "kun" er derfor den var negativ

Elsker bare når man skriver så hurtigt man opfinder nye ord

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Mileva skriver:

Elsker bare når man skriver så hurtigt man opfinder nye ord

lol ja den havde jeg ikke lige opdaget

lyder som noget børnene på mit arbejde kunne finde på at sige...

den anden dag blev "fuld skrue" til "ful-fu"   hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.