Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Og jeg fattede mgi endda i korthed Tak tak, tror jeg ydmygt vil forsøge at anmode så....
Og jeg fattede mgi endda i korthed
Tak tak, tror jeg ydmygt vil forsøge at anmode så....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tusind tak jeg er så glad for at den gruppe er oprettet, det vil for fremtiden være det eneste sted jeg skriver om mig og min familie!!
Hvor sjovt jeg har faktisk selv tænkt på det i et stykke tid for så kan vi tale helt frit. Men så var jeg bange for at selve Navlestrengen ville gå død....
Tjuhl skriver: tusind tak jeg er så glad for at den gruppe er oprettet, det vil for fremtiden være det eneste sted jeg skriver om mig og min familie!!
Det var så lidt
Du er godkendt.
michella80 skriver: Hvor sjovt jeg har faktisk selv tænkt på det i et stykke tid for så kan vi tale helt frit. Men så var jeg bange for at selve Navlestrengen ville gå død....
Godkendt
Karo skriver: Den er jeg med på
Den er jeg med på
Du er godkendt :)
Aj,hvordan er jeg lige gået glip af den her tråd??
KANON ide!Jeg er desværre ikke plus
Pernilleh skriver: Aj,hvordan er jeg lige gået glip af den her tråd?? KANON ide!Jeg er desværre ikke plus
Jeg har godkendt dig derinde, du kan læse med, men ikke svare når ikke du er plus :)
Rose <3 skriver: Jeg har godkendt dig derinde, du kan læse med, men ikke svare når ikke du er plus
Jeg har godkendt dig derinde, du kan læse med, men ikke svare når ikke du er plus
Tak søde,nu er jeg vist nødt til at overveje det der plus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128