Me too...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

lonemus

..et tøjmærke til børnene, som jeg er blevet helt vild med!
Jeg har købt et par bukser til dem hver, kun 199.- kr pr par. De er bare så lækre, bløde og meget behagelige for dem at have på.
De er måske lidt store i størrelserne, men synes nu alligevel de er ok.
De er stadig pæne efter en masse vask.

Blot et godt råd, hvis nogle af jer påtænker at bruge nogle af børnepengene på et nyt tøjmærke 60.png

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

fam.4xc

lonemus skriver:

Jeg har købt et par bukser til dem hver, kun 199.- kr pr par. De er bare så lækre, bløde og meget behagelige for dem at have på.

Blot et godt råd, hvis nogle af jer påtænker at bruge nogle af børnepengene på et nyt tøjmærke 60.png

Lone

hvor finder man det så henne??

Anmeld

17. oktober 2008

lonemus

Lone

hvor finder man det så henne??

Jeg har købt det i Kære Børn og lidt på nettet.

De har det bl.a. hos

http://www.abekatogco.dk

Knus Lone

Anmeld

17. oktober 2008

Skovurt

Jeg ved at Bahne har me too... og så kunne jeg måske fristes til at tro at magasin også har det (men det er faktisk bare et gæt)

Vi havde et sæt til Leander da han var mindre - et par velour bukser og en lækker bomuldsbluse som passede til - det var rigtig lækker kvalitet - og ja, oplevede også at det var lidt stort i størrelsen, det vi har er 6-9 mdr - og bukserne er faktisk lige blevet lagt klar til at ryge i kælderen - påtrods af at han lige er blevet 1 år 45.png
Farverne ser stort set ud som da det var nyt - efter tonsvis af vask - og tørretumblinger.

Så også en anbefaling herfra 45.png

Anette
- som kun mangler hjemmesko... og kan bare ikke finde nogle 20/21 der dur

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

Jeg har også en masse Me too tøj, det er super lækkert...

Dejligt med lidt nyt og lækkert...

Knus Pia.

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

Chrautwald skriver:

Jeg ved at Bahne har me too... og så kunne jeg måske fristes til at tro at magasin også har det (men det er faktisk bare et gæt)

Vi havde et sæt til Leander da han var mindre - et par velour bukser og en lækker bomuldsbluse som passede til - det var rigtig lækker kvalitet - og ja, oplevede også at det var lidt stort i størrelsen, det vi har er 6-9 mdr - og bukserne er faktisk lige blevet lagt klar til at ryge i kælderen - påtrods af at han lige er blevet 1 år 45.png
Farverne ser stort set ud som da det var nyt - efter tonsvis af vask - og tørretumblinger.

Så også en anbefaling herfra 45.png

Anette
- som kun mangler hjemmesko... og kan bare ikke finde nogle 20/21 der dur

jeg vil fluks lure.... hjemmesko kan de få nogle lækre nogen fra SKOFUS til ca 300 kr med god støtte til lillefoden...

Jeg skal ha fundet støvler i str 20.... vil bare ik ofre en formue på dem, for hun skal jo mest blot ha dem på siddende i sandkassen... men har da langt om længe fundet en vinterjakke til lille damen i str 80 i dag

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

http://www.abekatogco.dk/product.asp?product=10107

ejj den her dragt er da helt vidunderlig.... nu er det bare sådan at jeg ik kan finde ud af om den så også er nødvendigt i år..
Sidste vinter da trine musen blot var nogle måneder l hun i en tilsvarende dragt i sin drømmepose i barnevognen og sov.
I år har vi købt vinter jakke og flyver dragt til hende.. men nu starter hun jo snart Vugger og jeg tænker er det så sådan en her dragt der er bedst når hun skal sove ude eller hvad gør jeres små poder??
For nu ligger hun jo kun ned når hun skal sove så dragten er vel ik varm nok til når hun sidder op i barnevognen og ik er dækket af dynen eller drømmeposen...

Anmeld

17. oktober 2008

Kristina V

I kolding har vi nogle gode børnetøjs butikker. Bland andet her imellem Fandus som ligger i midt byen, og Lurifax som ligger i centeret, og begge butikker har meget Me too.. Elsker nemlig selv det mærke..

Anmeld

18. oktober 2008

Heidi.

De er så fede de dragter.. Havde en til Phillipa da hun var lille.

Kh Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.