Beslutningen er truffet ....2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

KWL

Havde skrevet dette i et svar i den anden tråd men tænkte at det kunne være lidt svært at finde. Så nu ligger den her.

Tak for alle jeres svar igen igen igen...

Kan mærke at jeg har det godt med beslutningen.

Mange spørger til drengene og hvad der er sket for dem. Intet!

De er blevet snakket med og blevet spurgt om det der er sket men ikke andet.

Det er jo svært at bevise om det er sket eller hvad der er sket.

Thomas og jeg har i dag fortalt Thea at vi har besluttet at hun skal i en anden børnehave. Hun blev helt stille og man kunne se at hun troede vi forventede at hun skulle blive ked af det.

Hun sagde så at hun kom til at savne sine venner. jeg fortalte at de skulle starte i skole og ikke skulle være i børnehaven mere.

Så fortalte vi lidt om næste uge.

Jeg har taget fri ( omsorgsdag ) tirsdag og onsdag. Der tager vi på besøg i børnehaven. Min søs kan have hende torsdag og Thomas har fri halv elleve så når han har fri tager de op i børnehaven.

Thomas har taget omsorgsdag fredag og næste mandag og så håber vi at hun er klar til at være der selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

sarahb

Det lyder bare så godt at i kan tage lidt fri så i kan komme ordenligt ind i den nye inst. Der fortæller i vel også hvordan situationen i den gamle inst. har været så personalet kan holde lidt ekstra øje og være OBS på hun får den helt rigtige start.
Jeg ville ønske der kom nogle værre konsekvenser for dette, hvad om man gjorde kommunen opmærksom på dette barn, hvis nu det er en opførsel han har oplevet hjemme fra? Kan man det???

Jeg håber bare det kommer Thea til at gå såååå godt..
HAr hun talt mere om BH skiftet osv

Anmeld

27. marts 2011

TbCp

Det er virkelig godt Kristine!!!

Mon ikke Thea faktisk er helt lettet nu....

Jeg er godt nok meget overrasket over at de drenge slipper så nemt... Håber i det mindste at de tager en alvors-snak med forældrene!

Anmeld

27. marts 2011

KWL

sarahb skriver:

Det lyder bare så godt at i kan tage lidt fri så i kan komme ordenligt ind i den nye inst. Der fortæller i vel også hvordan situationen i den gamle inst. har været så personalet kan holde lidt ekstra øje og være OBS på hun får den helt rigtige start.
Jeg ville ønske der kom nogle værre konsekvenser for dette, hvad om man gjorde kommunen opmærksom på dette barn, hvis nu det er en opførsel han har oplevet hjemme fra? Kan man det???

Jeg håber bare det kommer Thea til at gå såååå godt..
HAr hun talt mere om BH skiftet osv

Ja, skal nok fortælle dem alt. Håber bare sa meget at hun får en god start og bliver glad. Det trænger hun til.

Anmeld

27. marts 2011

KWL

TbCp skriver:

Det er virkelig godt Kristine!!!

Mon ikke Thea faktisk er helt lettet nu....

Jeg er godt nok meget overrasket over at de drenge slipper så nemt... Håber i det mindste at de tager en alvors-snak med forældrene!

Jo, det tror jeg hun er. Bliver godt når vi skal derop på tirsdag.

Anmeld

27. marts 2011

sarahb

Kristinewl skriver:

Ja, skal nok fortælle dem alt. Håber bare sa meget at hun får en god start og bliver glad. Det trænger hun til.

ja det gør hun, jeg håber virkelig hun bliver rigtig glad for at være der..

Sender de største kram til Thea pigen

Anmeld

27. marts 2011

LIZO

hun bliver helt sikekrt glad for at komme videre og et sted for hun helt sikker vil føle sig mere tryg. det er jo skide synd for hende.

forstå ikke de ikke vil holde øje med drengen, så det ikke sker igen..

sender jer et stort kram..

Anmeld

27. marts 2011

Barbamama

Det bliver sgu godt!!! Så håber jeg at jeres pige blomstrer op og kommer til at stortrives når hun ikke skal omgås de møgunger der!!! Ja undskyld, men det er sgu uhyggeligt hvad de har gjort ved hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.