Erfaringer med ddv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Lunae

Hej tøser!
Jeg går og leger med tanken om at starte på ddv madplan?
Er der nogle af jer, som har prøvet den og hvordan gik det?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

slettet_7530

Lunae skriver:

Hej tøser!
Jeg går og leger med tanken om at starte på ddv madplan?
Er der nogle af jer, som har prøvet den og hvordan gik det?

Kram

Se min ticker i bunden af mine indlæg

Anmeld

26. marts 2011

Palaja

Har prøvet det, og tabte mig 14 kg. MEN synes ikke ddv er en specielt holbar løsning - ikke for mig i hvert fald Har taget det hele på igen, dog har jeg været gravid  Men jeg synes det er så strengt og følte det var så besværligt... Men jeg tabte mig da...

Måske madlog kunne være noget, det bruger jeg nu, og synes det er SÅ meget bedre.

Anmeld

26. marts 2011

trunte24

for ca. 2 år siden tabte jeg 22 kg på 24 uger med ddv. Jeg var rigtig glad for det. Jeg synes det var nemt at finde ud af, og nemt at holde sig til, når man lige er kommet et par uger ind i det! Men det der virkelig virkede for mig, var klart vejningen 1 gang om ugen. Det lyder åndsvagt, men man gør virkelig alt for at have tabt så meget som muligt!

Jeg prøver igen selv at følge deres madplaner(kan dem til hudløshed) Men det går ikke så godt. Mangler motivationen, ved at skulle stå til regnskab

Jeg synes bare det er blevet så dyrt, så pt. har jeg ikke råd, til at gå til vejning

Anmeld

26. marts 2011

Lunae

Palaja skriver:

Har prøvet det, og tabte mig 14 kg. MEN synes ikke ddv er en specielt holbar løsning - ikke for mig i hvert fald Har taget det hele på igen, dog har jeg været gravid  Men jeg synes det er så strengt og følte det var så besværligt... Men jeg tabte mig da...

Måske madlog kunne være noget, det bruger jeg nu, og synes det er SÅ meget bedre.

Det har jeg også Overvejet! Har du tabt dig på det?

Anmeld

27. marts 2011

Palaja

Lunae skriver:

Det har jeg også Overvejet! Har du tabt dig på det?

Jeg vejer mig ikke, men det tror jeg Har kun brugt det 14-dages tid og det fungerer fint. Jeg er ikke på skrap kur - det gider jeg ikke igen, og det "lærer" man heller ikke noget af i længden. Men nu skal de  graviditetskilo væk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.