11 MDR.hvor blev tiden af!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

MyBaby

Han er bare SÅ dejlig - og hvor er han bare blevet stor og dygtig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

TbCp

Han er så fantastisk den knægt!!!

Ja når man har fået børn så flyver tiden simpelthen bare afsted, man skal huske at nyde den

Anmeld

27. marts 2011

Vial

Tiden flyver bare afsted. Specielt de sidste måneder op til 1 års dagen kunne jeg forestille mig.

Han er simpelthen så kær den dreng. En vildbasse kan man se på brillerne.. hahaha.

Måske spørger jeg dumt, men hvordan finder man ud af, at sådan en lille dreng skal have briller?

Anmeld

27. marts 2011

FruEllingsen

TbCp skriver:

Han er så fantastisk den knægt!!!

Ja når man har fået børn så flyver tiden simpelthen bare afsted, man skal huske at nyde den

Ja man skal virkelig huske at nyde det. det er en tid der aldrig kommer igen.

Og det er simpelthen fantastisk at se hvordan de udvikler sig det første år. hvor sker der bare meget

Anmeld

27. marts 2011

FruEllingsen

KaMa skriver:

Tiden flyver bare afsted. Specielt de sidste måneder op til 1 års dagen kunne jeg forestille mig.

Han er simpelthen så kær den dreng. En vildbasse kan man se på brillerne.. hahaha.

Måske spørger jeg dumt, men hvordan finder man ud af, at sådan en lille dreng skal have briller?

JA, der er noget krudt i den dreng. hehe. han forstår at holde hans mor og far beskæftiget. hehe

Det er helt ok du spørger.

Han bliver dryppet i øjnene med noget medicin som udvider hans propiller. Og så laver de nogle målinger. Det er lidt svært at forklare. men håber det var til at forstå

Anmeld

29. marts 2011

Sakris

Hvor er han dog bare sød

Anmeld

29. marts 2011

FruEllingsen

Sakris skriver:

Hvor er han dog bare sød

1000 tak skal du have

Anmeld

29. marts 2011

Maja88

årh mor her's lille svigersøn...

Han er bare en rigtig skøn lækkermås..

Anmeld

29. marts 2011

DitteMarie

Sikke en super lækker lille snuskebasse du har, han ser bare så sød og dejlig ud. Jeg bliver i helt godt humør over billederne (o:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.