Smuk brude kjole til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Heidibh skriver:

Hihi.. Hvor typisk...

VI skal "heldigvis" giftes i juni.. Så hvis der skulle nå at snige sig endnu en graviditet ind, vil jeg ikke være så langt henne på dette tidspunkt...

Men aner slet ikke hvad jeg går efter eller noget.. Har aldrig været sådan pige pige, med make up og sådan, så er godt nok spændt på hvad jeg hvad ender up i...

det er jeg heller ikke og da jeg skulle ud og prøve kjoler havde jeg rykket 100 forskellige frem men jeg prøvede faktisk kun denne her og var forelsket med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

FamilenStorm

KatjaRenee skriver:

det er jeg heller ikke og da jeg skulle ud og prøve kjoler havde jeg rykket 100 forskellige frem men jeg prøvede faktisk kun denne her og var forelsket med det samme

Man kan jo være heldig at den første faktisk er den bedste

Er også spændt på at se hvor langt min tålmodighed rækker

Anmeld

26. marts 2011

LenaJohansen

øv øv... hvorfor står jeg ikk og ska giftes.. den var da noget af det smukkeste jeg længe har set

Anmeld

26. marts 2011

LenaJohansen skriver:

øv øv... hvorfor står jeg ikk og ska giftes.. den var da noget af det smukkeste jeg længe har set

hvor er du sød... jeg syntes også bare den er super smuk

Anmeld

26. marts 2011

Heidibh skriver:

Man kan jo være heldig at den første faktisk er den bedste

Er også spændt på at se hvor langt min tålmodighed rækker

hehe kender det.. jeg er ikke lige frem shop amok girl så det passede mig perfekt at den første kjole var den jeg ville ha

Anmeld

26. marts 2011

FamilenStorm

KatjaRenee skriver:

hehe kender det.. jeg er ikke lige frem shop amok girl så det passede mig perfekt at den første kjole var den jeg ville ha

Nej nemlig..

Men har "heldigvis" nogle tøser med som ææælsker det.. Så tror helt sikkert nok vil få puttet mig i nogle kjoler ;D

Anmeld

26. marts 2011

LenaJohansen

KatjaRenee skriver:

hvor er du sød... jeg syntes også bare den er super smuk

Hvis det var mig ville jeg gemme den... Nok fordi jeg er lidt gammeldags med sådan noget

men den er sku smuk, så fedt nok hvis en anden får glæde af den

Anmeld

26. marts 2011

LenaJohansen skriver:

Hvis det var mig ville jeg gemme den... Nok fordi jeg er lidt gammeldags med sådan noget

men den er sku smuk, så fedt nok hvis en anden får glæde af den

jeg har gemt den i 3 år.. og jeg syntes det er SÅ synd hvis den bare skal hænge og blive grim og kedelig i et skab.... den skal stråle og luftes.. den er blevet skabt til bryllupper så hvorfor skal en anden ikke få den glæde af så yndig en kjole

Anmeld

27. marts 2011

slet ingen

Anmeld

27. marts 2011

LenaJohansen

KatjaRenee skriver:

jeg har gemt den i 3 år.. og jeg syntes det er SÅ synd hvis den bare skal hænge og blive grim og kedelig i et skab.... den skal stråle og luftes.. den er blevet skabt til bryllupper så hvorfor skal en anden ikke få den glæde af så yndig en kjole

Kan kun give dig ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.