Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heidibh skriver: Hihi.. Hvor typisk... VI skal "heldigvis" giftes i juni.. Så hvis der skulle nå at snige sig endnu en graviditet ind, vil jeg ikke være så langt henne på dette tidspunkt... Men aner slet ikke hvad jeg går efter eller noget.. Har aldrig været sådan pige pige, med make up og sådan, så er godt nok spændt på hvad jeg hvad ender up i...
Hihi.. Hvor typisk... VI skal "heldigvis" giftes i juni.. Så hvis der skulle nå at snige sig endnu en graviditet ind, vil jeg ikke være så langt henne på dette tidspunkt... Men aner slet ikke hvad jeg går efter eller noget.. Har aldrig været sådan pige pige, med make up og sådan, så er godt nok spændt på hvad jeg hvad ender up i...
det er jeg heller ikke og da jeg skulle ud og prøve kjoler havde jeg rykket 100 forskellige frem men jeg prøvede faktisk kun denne her og var forelsket med det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KatjaRenee skriver: det er jeg heller ikke og da jeg skulle ud og prøve kjoler havde jeg rykket 100 forskellige frem men jeg prøvede faktisk kun denne her og var forelsket med det samme
øv øv... hvorfor står jeg ikk og ska giftes.. den var da noget af det smukkeste jeg længe har set
LenaJohansen skriver: øv øv... hvorfor står jeg ikk og ska giftes.. den var da noget af det smukkeste jeg længe har set
hvor er du sød... jeg syntes også bare den er super smuk
Heidibh skriver: Man kan jo være heldig at den første faktisk er den bedste Er også spændt på at se hvor langt min tålmodighed rækker
Man kan jo være heldig at den første faktisk er den bedste Er også spændt på at se hvor langt min tålmodighed rækker
hehe kender det.. jeg er ikke lige frem shop amok girl så det passede mig perfekt at den første kjole var den jeg ville ha
KatjaRenee skriver: hehe kender det.. jeg er ikke lige frem shop amok girl så det passede mig perfekt at den første kjole var den jeg ville ha
KatjaRenee skriver: hvor er du sød... jeg syntes også bare den er super smuk
Hvis det var mig ville jeg gemme den... Nok fordi jeg er lidt gammeldags med sådan noget
men den er sku smuk, så fedt nok hvis en anden får glæde af den
LenaJohansen skriver: Hvis det var mig ville jeg gemme den... Nok fordi jeg er lidt gammeldags med sådan noget men den er sku smuk, så fedt nok hvis en anden får glæde af den
jeg har gemt den i 3 år.. og jeg syntes det er SÅ synd hvis den bare skal hænge og blive grim og kedelig i et skab.... den skal stråle og luftes.. den er blevet skabt til bryllupper så hvorfor skal en anden ikke få den glæde af så yndig en kjole
slet ingen
KatjaRenee skriver: jeg har gemt den i 3 år.. og jeg syntes det er SÅ synd hvis den bare skal hænge og blive grim og kedelig i et skab.... den skal stråle og luftes.. den er blevet skabt til bryllupper så hvorfor skal en anden ikke få den glæde af så yndig en kjole
Kan kun give dig ret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128