Holder det ikke ud mere ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Maja_4000

Puslingen skriver:

Vil lige sende et kram.
Er der sket meget omking hende de sidste dag?
Måske hun er overstimuleret.

Tak 

Og det synes jeg ikke .. Hun var ved fotografen igår , men det tog max et kvarter og hun har prøvet det et par gange før , uden reaktion :s

.. Tror min kæreste er ved at få hende til at falde ned 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Lolli

Først et KÆMPE kram

Vores datter er også 3 mdr og vi har også haft nogle dage hvor hun bare græder og græder. De dage spiser hun rigtig meget og sover næsten ikke. Ved ikke hvorfor hun gør det, der er ikke andet galt end at hun er møg sulten. Dagen efter sover hun så ofte helt vildt meget og spiser normalt. Meget meget mærkeligt...

Anmeld

26. marts 2011

BabyThilde

Maja_4000 skriver:

Det gjorde vi for en måneds tid siden , og der fik vi af vide , at hun skulle have feber før de ville se os 

Iih .. Men til sidst falder hun vel i søvn .. Det er bare så hårdt ! Hun græder jo så tårerne løber ned af kinderne 

Ja puhh.. ved hvrodan et par timer føles og det skærer ind i hjertet, så kunne godt forestille mig hvordan en hel dag måtte være

Anmeld

27. marts 2011

AA10

tror hun bare har haft en dårlig dag som vi også kan få min lille mus har også haft det en dag og man er ved og blive sindsyg og det skær bare i ens hjerte at man intet kan gøre.. men de små pus har jo heller ikke mulighed for sige noget de kan kun græde håber i har haft en god nat og hun er glad igen

Anmeld

27. marts 2011

henh01

ammer du? I så fald kan det være hun ikke får nok,eller at der ikke er nærring nok i det?

Anmeld

27. marts 2011

Maja_4000

Lolli skriver:

Først et KÆMPE kram

Vores datter er også 3 mdr og vi har også haft nogle dage hvor hun bare græder og græder. De dage spiser hun rigtig meget og sover næsten ikke. Ved ikke hvorfor hun gør det, der er ikke andet galt end at hun er møg sulten. Dagen efter sover hun så ofte helt vildt meget og spiser normalt. Meget meget mærkeligt...

Er det rigtigt ? Det er det samme Caroline gør .. 

Igår morges spiste hun dobbelt op på hvad hun plejer  Og idag har det været normalt indtil nu .. 

Det er måske bare en "3-måneders-ting" :b

Anmeld

27. marts 2011

Maja_4000

Tak for svar allesammen 

Natten er gået fin , og hun har været sød her til formiddag .. Håber det varer ved 

Anmeld

27. marts 2011

Lolli

Maja_4000 skriver:

Er det rigtigt ? Det er det samme Caroline gør .. 

Igår morges spiste hun dobbelt op på hvad hun plejer  Og idag har det været normalt indtil nu .. 

Det er måske bare en "3-måneders-ting" :b

Ja, det kan være.  Der sker jo så meget med de små, så måske 3.mdr er en kritisk alder? Babyers svar på puberteten måske??

Godt at høre, at natten er gået godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.