Silas skatten besøgte endelig sin moster <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Janni.

Laulund87 skriver:

Ja så synes du selvfølgelig det..Hehe. Men det er der helt sikkert mange andre der også synes

Jeps, dog er der en del af familien som ikke har mødt ham endnu. Vi er lidt varsomme med hvad vi udsætter ham for endnu. Han er født med stress og det mærkes tydeligt på ham endnu hvis vi laver for mange forskellige ting 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Laulund87

Buito skriver:

Jeps, dog er der en del af familien som ikke har mødt ham endnu. Vi er lidt varsomme med hvad vi udsætter ham for endnu. Han er født med stress og det mærkes tydeligt på ham endnu hvis vi laver for mange forskellige ting 

Åh det var synd

Ja det er jo vigtigst at han har det godt, og så må det andet komme i anden række Mon ikke de når at se ham på et tidspunkt

Anmeld

26. marts 2011

Janni.

Laulund87 skriver:

Åh det var synd

Ja det er jo vigtigst at han har det godt, og så må det andet komme i anden række Mon ikke de når at se ham på et tidspunkt

Ork jo, resten af familien får lov til at se ham eller besøge lidt af gangen så han vænner sig til at der skal ske lidt mere af gangen.. De står i kø for at besøge os 

Anmeld

26. marts 2011

Laulund87

Buito skriver:

Ork jo, resten af familien får lov til at se ham eller besøge lidt af gangen så han vænner sig til at der skal ske lidt mere af gangen.. De står i kø for at besøge os 

Det tror jeg gerne

Anmeld

27. marts 2011

AA10

hvor er han bare sød stort tillykke med ham og med datteren at hun ny rykker op

Anmeld

27. marts 2011

Janni.

AA10 skriver:

hvor er han bare sød stort tillykke med ham og med datteren at hun ny rykker op

Mange tak 

Anmeld

27. marts 2011

Koen.

Buito skriver:

Rigtig gode billeder du fik taget den dag, dem gemmer jeg lige på computeren 

ja, silas og jeg havde jo os næsten vores egen foto-session

Anmeld

27. marts 2011

Janni.

lillespurv20 skriver:

ja, silas og jeg havde jo os næsten vores egen foto-session

Ja det var da tæt på, var han ikke blevet sulten, så havde i stået der endnu ha ha 

Anmeld

27. marts 2011

Koen.

Buito skriver:

Ja det var da tæt på, var han ikke blevet sulten, så havde i stået der endnu ha ha 

ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.