Søn skal konfirmeres.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Kloster

Hej.

Nogle der har drege, der skal konfirmeres i år??

Hvad tøj skal jeres drenge have på, på komfirmationsdagen og hvad med blå mandag?

Hvad giver I i gave?

Hvad ønsker jeres drenge sig?

Vil lige høre om man skriver ønsker i invitationerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

JoSiDa-mor

Kloster skriver:

Hej.

Nogle der har drege, der skal konfirmeres i år??

Hvad tøj skal jeres drenge have på, på komfirmationsdagen og hvad med blå mandag?

Hvad giver I i gave?

Hvad ønsker jeres drenge sig?

Vil lige høre om man skriver ønsker i invitationerne?

Jeg har også en søn, der skal konfirmeres om en måned. Til den store dag har han valgt sorte G-star bukser, Levis-bælte og hvid figursyet skjorte - min egen lille Tom Cruise

Til blå mandag tror jeg det bliver jeans, t-shirt og en smart jakke.

Med hensyn til ønsker, så har han oprettet en hjemmeside på www.freewebsite-service.com, hvor han har lagt ønsker, praktiske oplysninger, nedtællingsur, gæsteliste og gæstebog. Efter konfirmationen kommer billederne også derind, så gæsterne kan se dem. Hjemmesiden er gratis (og bliver ved med at være det) og vi har så skrevet hjemmesideadressen i indbydelsen.

Gaven er ikke købt endnu, men han ønsker sig meget den nye Ipad2, og hvis budgettet holder, så bliver det nok den...men nu må vi se.

Anmeld

28. marts 2011

ekzunz

Vi har en konfirmation 2. juni kl. 9.30.

Vi har været i Outlet-cenret i Ringsted og tømme en G-star butik...

Han har fundet et par hvide G-star bukser og en mørkeblå nålestribet habitjakke - også fra G-star (sat ned fra 1699 til 340) Så skal vi bare have købt en lyseblå polo eller lign. til indenunder og nogle hvide sko.

2.dagstøjet er et par mørkegrå bukser, en sort polo og en jakke i en oliven/army-agtig grøn - alt fra G-star.

Jeg ved ikke helt hvad vi giver ham i gave. Han ønsker sig fladskærm, ps3, ny bærbar (tror jeg nok) og penge..... Jeg regner ikke med at skrive ønskerne i invitationen, men det er fordi der næsten ikke er nogle ønsker og min mands familie giver alligevel altid penge.

Vi holder det hjemme i haven, med hoppeborg til ungerne, buffet, slush-ice, softice til dessert osv. Det bliver (forhåbentligt) solskin, hygge og på ungernes præmisser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.