Forfør en mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.998 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Anonym trådstarter

er der nogen som har gode råd til hvordan man forføre en mand? ikke kun forføre til sex, men også blot til en hyggelig aften eller en god omgang flirteri...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Ingen som vil dele deres gode erfaringer eller råd?

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

Hmmm... Den er svær, da det kommer helt an på manden og hvilken type han er

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Han er stille og rolig... men ved at inderst inde er der gemt en sexet mand i ham

Baagøe skriver:

Hmmm... Den er svær, da det kommer helt an på manden og hvilken type han er

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Han er stille og rolig... men ved at inderst inde er der gemt en sexet mand i ham

Så ville jeg også bare tage det stille og roligt. Måske komme med en diskret hentydning til at gå ud og få en øl eller deslige sammen og så kan du se, hvor det bærer hen

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Så ville jeg også bare tage det stille og roligt. Måske komme med en diskret hentydning til at gå ud og få en øl eller deslige sammen og så kan du se, hvor det bærer hen

Ja problemet er bare at han ikke rigtige "fanger" de diskrete hentydninger...han er en svær nød at knække...men en god udfordring

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ja problemet er bare at han ikke rigtige "fanger" de diskrete hentydninger...han er en svær nød at knække...men en god udfordring

Har samme problem med en vis mand Spørg direkte om han vil med ud og have en øl

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Har samme problem med en vis mand Spørg direkte om han vil med ud og have en øl

Mænd er også svær at blive kloge på sommetider...øl er jeg ikke til..og da han er igang med at træne sin krop vil han gerne holde sig fra alkohol....måske en tur på stranden en aften hvor det er lidt lunt..så bliver man ikke forstyrret af ander mennesker...og så bare nogen tæpper med...ved snart ikke

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Mænd er også svær at blive kloge på sommetider...øl er jeg ikke til..og da han er igang med at træne sin krop vil han gerne holde sig fra alkohol....måske en tur på stranden en aften hvor det er lidt lunt..så bliver man ikke forstyrret af ander mennesker...og så bare nogen tæpper med...ved snart ikke

Det kommer jo også helt an på, hvor godt I kender hinanden i forvejen?

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det kommer jo også helt an på, hvor godt I kender hinanden i forvejen?

Vi har kendt hinanden i cirka 3 år...selvom det ikke føles så lang tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.