Tror sørme det går lidt bedre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Bondepigen

Ja, jeg jar jo slet ikke været oppe af sengen siden i går aftes, da det har været for smertefuldt, og natten har været virkelig pinefuld, og jeg fik desværre vækket Emma et par gange.

Men nu her skulle Emma og farmand på legepladsen, og jeg ville lige op og prøve at gå, for jeg er noget depri over bare at ligge her for 3. dag i træk, og ikke engang kunne være sammen med min familie inde i stuen.

Og jeg kunne sørme bevæge mig fem meter uden at skrige eller uden tårerne stod ud af hovedet på mig!!! Det gør stadig VIRKELIG ondt, men jeg gik hele vejen og sagde, det gør ikke ondt, det gør ikke ondt... og jeg kom ud af sengen selv og i den igen selv.

SUCCES!!!! Håber det fortsætter med at gå den rigtige vej!!!! Nu ser jeg i hvert fald et lille håb igen, og er knap så depri, som for en halv time siden!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

AnneBJ

IH hvor dejligt!!! Hvornår skal du have akupunktur igen?

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

AnneBJ skriver:

IH hvor dejligt!!! Hvornår skal du have akupunktur igen?

Ja, det ved jeg så ikke. Jeg skulle jo ringe i torsdags og få en tid hurtigst muligt, men der var tlf'erne så lukket selv om de ikke burde være det. Fredag er de altid lukket.

Ringede så til svangreambulatoriet, for at høre hvad jeg skulle gøre ved det. Snakkede med en jordemoder, der lovede at få en af de to jordemødre, der giver akupunktur til at ringe til mig. Det har de bare ikke gjort, men jeg ringer i hvert fald mandag.

De har kun tider til akupunktur om onsdagen og jordemoderen jeg snakkede med sagde, at de næste to onsdage var fuldt booket, derfor jeg helst skulle have fat i en af de to, så de forhåbentlig kan presse mig ind. Synes bare det er latterligt, at man ikke bare kan få en ny tid, når man går derfra.

Jeg SKAL bare have en tid onsdag, ellers kan jeg jo starte forfra...men mon ikke jeg kan blive presset ind, når jeg fortæller at jeg slet ikke har kunnet gå eller røre mig uden det har været meget meget smertefuldt. Det håber jeg i hvert fald!

Anmeld

26. marts 2011

AnneBJ

bondepigen skriver:

Ja, det ved jeg så ikke. Jeg skulle jo ringe i torsdags og få en tid hurtigst muligt, men der var tlf'erne så lukket selv om de ikke burde være det. Fredag er de altid lukket.

Ringede så til svangreambulatoriet, for at høre hvad jeg skulle gøre ved det. Snakkede med en jordemoder, der lovede at få en af de to jordemødre, der giver akupunktur til at ringe til mig. Det har de bare ikke gjort, men jeg ringer i hvert fald mandag.

De har kun tider til akupunktur om onsdagen og jordemoderen jeg snakkede med sagde, at de næste to onsdage var fuldt booket, derfor jeg helst skulle have fat i en af de to, så de forhåbentlig kan presse mig ind. Synes bare det er latterligt, at man ikke bare kan få en ny tid, når man går derfra.

Jeg SKAL bare have en tid onsdag, ellers kan jeg jo starte forfra...men mon ikke jeg kan blive presset ind, når jeg fortæller at jeg slet ikke har kunnet gå eller røre mig uden det har været meget meget smertefuldt. Det håber jeg i hvert fald!

Jo jeg vil da mene at de skal finde tid til dig!! Glæder mig til at høre update mandag!

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

AnneBJ skriver:

Jo jeg vil da mene at de skal finde tid til dig!! Glæder mig til at høre update mandag!

Altså det tager 5 min. at smække de nåle i min bagdel, så mon ikke...?

Ja, og jeg glæder mig til at høre fra dig, når du har født. Har lige opdaget at du jo kan føde når som helst! Spændende!!

Anmeld

26. marts 2011

AnneBJ

bondepigen skriver:

Altså det tager 5 min. at smække de nåle i min bagdel, så mon ikke...?

Ja, og jeg glæder mig til at høre fra dig, når du har født. Har lige opdaget at du jo kan føde når som helst! Spændende!!

Det er jo det, det tager ingen tid! Du må skælde lidt ud, hvis ikke de bare er med på den med det samme!

Ja det kan jeg - og jeg sidder nærmest bare og venter på der sker noget

Anmeld

26. marts 2011

TbCp

Nej hvor skønt! Så er der da håb!!!

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

AnneBJ skriver:

Det er jo det, det tager ingen tid! Du må skælde lidt ud, hvis ikke de bare er med på den med det samme!

Ja det kan jeg - og jeg sidder nærmest bare og venter på der sker noget

Ja, jeg husker det godt, man sidder bare og venter og håber, og når man vågner, er det første man (eller i hvert fald jeg) tænker, mon det bliver i dag?

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Nej hvor skønt! Så er der da håb!!!

Ja, er i hvert fald mere forhåbningsfuld nu!

Anmeld

26. marts 2011

AnneBJ

bondepigen skriver:

Ja, jeg husker det godt, man sidder bare og venter og håber, og når man vågner, er det første man (eller i hvert fald jeg) tænker, mon det bliver i dag?

Jah, lige umiddelbart efter "øv, der skete ikke noget i nat"... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.