hjælp lige.....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

dukke

min søn har lungebetændelse og får pencilin for det. Men nu er det sådan at han ikke vil spise ! Han spiser normalt 210 ml vær 3 time og ha ca 7 tisse bleer.. Men i 2 dage nu har han ikke vil spise det han plejer. I dag ha han kun spist 400 ml sidet i går han vil slet ikke ha noget og han ha kun haft 2 tisse bleer.... Hvad skal jeg gøre knus Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

DLM

dukke skriver:

min søn har lungebetændelse og får pencilin for det. Men nu er det sådan at han ikke vil spise ! Han spiser normalt 210 ml vær 3 time og ha ca 7 tisse bleer.. Men i 2 dage nu har han ikke vil spise det han plejer. I dag ha han kun spist 400 ml sidet i går han vil slet ikke ha noget og han ha kun haft 2 tisse bleer.... Hvad skal jeg gøre knus Charlotte

det er normalt, at børn som regel ikke vil spise særlig meget når de er syge. men hvis du er utryg så ring til lægen. god bedring med ham

Anmeld

27. marts 2011

dukke

DLM skriver:

det er normalt, at børn som regel ikke vil spise særlig meget når de er syge. men hvis du er utryg så ring til lægen. god bedring med ham

jo tak vi har på hospitalet næsten hele dagen da han ikke vil drikke og han må ikke få mme før i morgen tidlig

Anmeld

27. marts 2011

Kongmulle

Det er normalt at appetit nedsættes ved sygdom, men er du utryg så kontakt lægen. Hellere en gang for meget end for lidt

Anmeld

27. marts 2011

dukke

Kongmulle skriver:

Det er normalt at appetit nedsættes ved sygdom, men er du utryg så kontakt lægen. Hellere en gang for meget end for lidt

ja det ved godt men det har stået på 3 dag og er ikke utryg mere han har fået væske på hospitalet

Anmeld

27. marts 2011

DLM

dukke skriver:

jo tak vi har på hospitalet næsten hele dagen da han ikke vil drikke og han må ikke få mme før i morgen tidlig

havde de nogen ide om hvorfor han hverken ville spise eller drikke?

Anmeld

27. marts 2011

Carina1977

Godt han fik væske på drop på sygehuset.

Det er altid en god ide at holde øje med, hvor mange våde bleer de har. En anden god ting at holde øje med er, om de er tørre på læberne og i munden. Begynder de at få mindre mundvand/virker tørre i munden, så er det er tegn på dehydrering, og så er det bare hurtigt afsted til lægen/sygehuset.

God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.