Whhhheeeeeee......................Tøsetur.......;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

anna-jonas

Så er der arrangeret tøsetur for mig og mine veninder fra gymnasiet. Vi er stadig en gruppe på 7 tøser, der holder sammen.

Vi skal til Mallorca d. 30 august i 4 dage.......................shopping, sol, drinks og masser af snak. Det bli'r bare sååååååå skønt, og jeg glæder mig for vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Bondepigen

anna-jonas skriver:

Så er der arrangeret tøsetur for mig og mine veninder fra gymnasiet. Vi er stadig en gruppe på 7 tøser, der holder sammen.

Vi skal til Mallorca d. 30 august i 4 dage.......................shopping, sol, drinks og masser af snak. Det bli'r bare sååååååå skønt, og jeg glæder mig for vildt.

Lyder skønt!!!

Anmeld

26. marts 2011

Skouboe

Tag mig med - jeg kommer så sjældent ud

... hav en fantastisk tur...

Anmeld

26. marts 2011

TbCp

Hvor FEDT Mette!!! Og garanteret også tiltrængt!!!

Rigtig god tur!

Anmeld

26. marts 2011

Vingummien

ej det lyder sku lækkert

Slet ikke misundelig

Anmeld

26. marts 2011

Jules

anna-jonas skriver:

Hvor lyder det bare lækkert Mette 

Det skal nok blive godt!

Anmeld

26. marts 2011

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Århhh, hvor fedt med sådan en tøse-hyggetur. DÆJLI NÅK DA !!!!  

Anmeld

27. marts 2011

Barbamama

Ej hvor fedt mand!!!! Det trænger du F.... også seriøst meget til!!!!

Anmeld

27. marts 2011

otlitrom

Det lyder fedt, Mette! En tøsetur sydpå er dig yderst velfortjent!!

Anmeld

27. marts 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Kunne du evt. medbringe et badedyr???

Nemlig MIIIIG!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.