Nu med et æg på ægløsningstesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Sphynxlover

Hej piger

Jeg er jo startet på clearblue ferlitetsmonitor denne måned og idag er der et æg på så jeg er mest fertil

Men hvor meget skal man knalde og hvordan

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Snefnug1984

Knald så meget du vil Det er bare med at komme igang...

Anmeld

26. marts 2011

Sphynxlover

Problemer er så bare at kæresten ikke gider ligenu  hvor lang tid har vi inden ægget forsvinder mon ?

Anmeld

26. marts 2011

Snefnug1984

Sophie26 skriver:

Problemer er så bare at kæresten ikke gider ligenu  hvor lang tid har vi inden ægget forsvinder mon ?

Ægget plejer at have en levetid på mellem 12 og 24 timer.. men man skal også huske på, at det jo tager nogle timer for sæden at nå op til ægget... så han må sku bare ned på ryggen, hvis I vil have en baby!

Anmeld

26. marts 2011

Sphynxlover

hehe det er jo det

men hvor mange gange knalder i på en dag når i har ægløsning - har det nogen forskel om det er 1 eller 10 gange på en dag ?

Anmeld

26. marts 2011

Madam Blå

Er det ikke også noget med at sædkvaliteten er bedst, hvis man gør det en gang om dagen? Og desuden overlever sæden i kvinden i 72 timer.. Så hvis man bare knalder en gang om dagen i ægløsningsperioden skulle man vist være godt dækket ind

Eller tager jeg fejl?

Anmeld

26. marts 2011

Sofia24

Man siger vist at sæd har den bedste kvalitet når den har fået lov til at ligge og modne i ca 2 døgn  Så man anbefaler at have sex hver 2. til 3. dag... Det lyder jo ikke af meget, men husk så at sædcellerne overlever op til 4 dage oppe i dig, så der burde være god mulighed for at ramme ægget  

Rigtig god fornøjelse og held og lykke med det

Anmeld

26. marts 2011

Frøken J.

I øvrigt så måske lad være at fortælle din kæreste at NU er du mest fertil og har ægløsning, for det kan virke som en KÆMPE turn-off for mænd, at sex lige pludselig er et redskab, og ikke noget man gør udelukkende for nydelses skyld. Så næste gang, så lad være med at sig det til ham, men forfør ham i stedet

Anmeld

26. marts 2011

Sphynxlover

Forresten er han snot forkølet og feber så chancen for noget der virker er nok lille

Anmeld

26. marts 2011

SSL

Nu kan jeg overhoved ikke tale af erfaringer.. Fordi jeg endnu ikke har opnået graviditet.. Men, vores gynæ. sagde til min kæreste at han skulle undgå at have udløsning udover når vi havde sex, og så sex hveranden dag.. For hvis der er sædudgang HVER dag er der jo mindre af det når det skal ud.. Dvs. hver anden dag, er der mere.. MEN, så skal det påpeges at det også er vigtigt om man har lysten til sex.. Vi kørte meget på ÆL de første måneder.. men nu er det ren og skær lyst og kærlighed og ikke efter en ÆL og hveranden dag.. Det kan være, hver dag, hveranden eller fjerde Men lyst og kærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.