HJÆLP forstår ingenting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

6800

Hej piger

Madicken har altid sovet godt om natte, og gar faktisk sovet igennem siden hun har været 1½ måned gammel - hun er nu 5 mrd...hun plejer at sove fra 21 til i mellem 7 og 8 uden at vågne, med mindre hun lige skulle have sutten...

men den sidste uge, er hun vågnet ved 4-5 tiden...hun har ikke virket sønderlig sulten, hun har bare ligget og snakket, men hun har skulle have noget at spise for at vi har kunne få hende til sove igen...som regel bare lige 60  ml til at falde i søvn, efter hun har snakket i laaaaaang tid...

i nat gav jeg hende en "drømme flaske" da jeg gik i seng, og Frank gav hende en da han kom i seng, ved 2 tiden....men alligevel vågnede hun 04,40....så det kan jo ikke være fordi hun er sulten....

om dagen sover hun kun sammenlagt 3 timer, så synes heller ikke det kan være fordi hun sover for meget om dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

morethanperfect

6800 skriver:

Hej piger

Madicken har altid sovet godt om natte, og gar faktisk sovet igennem siden hun har været 1½ måned gammel - hun er nu 5 mrd...hun plejer at sove fra 21 til i mellem 7 og 8 uden at vågne, med mindre hun lige skulle have sutten...

men den sidste uge, er hun vågnet ved 4-5 tiden...hun har ikke virket sønderlig sulten, hun har bare ligget og snakket, men hun har skulle have noget at spise for at vi har kunne få hende til sove igen...som regel bare lige 60  ml til at falde i søvn, efter hun har snakket i laaaaaang tid...

i nat gav jeg hende en "drømme flaske" da jeg gik i seng, og Frank gav hende en da han kom i seng, ved 2 tiden....men alligevel vågnede hun 04,40....så det kan jo ikke være fordi hun er sulten....

om dagen sover hun kun sammenlagt 3 timer, så synes heller ikke det kan være fordi hun sover for meget om dagen...

Jeg har desværre ingen råd ,men Oscar er også begyndt og være mere vågen om natten og ikke vil sove .. Mon ikke det er tigerspringet der gør det .. Det tror jeg  

Anmeld

26. marts 2011

6800

morethanperfect skriver:

Jeg har desværre ingen råd ,men Oscar er også begyndt og være mere vågen om natten og ikke vil sove .. Mon ikke det er tigerspringet der gør det .. Det tror jeg  

det håber jeg

Anmeld

26. marts 2011

serinasmor

er hun begyndt på grød ???

ellers er det et tydeligt tegn på det er tid

held og lykke

Anmeld

26. marts 2011

6800

serinasmor skriver:

er hun begyndt på grød ???

ellers er det et tydeligt tegn på det er tid

held og lykke

hun har fået grød i en måned, men det er bestemt ikke noget hun er vild med...

Anmeld

26. marts 2011

<3

Det er der det begynder at blive lyst så frem med mørklægningsgardinerne er mit bud! Ellers tigerspring eller appetitspring

Anmeld

26. marts 2011

6800

Kirle skriver:

Det er der det begynder at blive lyst så frem med mørklægningsgardinerne er mit bud! Ellers tigerspring eller appetitspring

mørklægning har vi

Anmeld

26. marts 2011

SussieThyssen

6800 skriver:

Hej piger

Det er helt normalt, at de begynder at ændre sovetider på et tidspunkt.
Men der er ikke andet at gøre, end at fastholde sovetiden og så lade hende ligge og snakke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. marts 2011

<3

6800 skriver:

mørklægning har vi

Så er det tid der skal til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.