Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bærer rundt på den dejligste baby i hele verden Jeg glæder mig bare så ufattelig meget til at se den lille engel.Vægten siger at jeg har taget 18,5 kg på Har meget væske i kroppen, og det døjer jeg en del med.. Men det er det hele værd. God weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette:)) skriver: Bærer rundt på den dejligste baby i hele verden Jeg glæder mig bare så ufattelig meget til at se den lille engel.Vægten siger at jeg har taget 18,5 kg på Har meget væske i kroppen, og det døjer jeg en del med.. Men det er det hele værd. God weekend
Tillykke med din engel i maven Og sikke en fin babyhule Smiler...
NR3ønskebarn skriver: Tillykke med din engel i maven Og sikke en fin babyhule Smiler...
Mange tak
Dejlig babyhule! Er sikker på der bliver storhygget derinde
Sikke en dejlig stor babyhule... Tror gerne min knægt ville ønske min hule var ligeså stor for synes han mosler og skubber en hel del så min mave bliver helt deform
joojoo skriver: Sikke en dejlig stor babyhule... Tror gerne min knægt ville ønske min hule var ligeså stor for synes han mosler og skubber en hel del så min mave bliver helt deform
Hihihi, jaa, men det afholder dog stadig ikke min fra at gøre det samme
Happiness skriver: Dejlig babyhule! Er sikker på der bliver storhygget derinde
Dét kan jeg love dig for der gør Og tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128