kitty skriver:
Det lyder til du har det godt, og er rimelig tryg, til trods for deres ekstra observationer? Det er godt!! 
Det er en dejlig stor basse der ligger i din mave! Jeg glææææder mig til at skulle til JM 7. april, så håber jeg hun vægtskønner baby. Det har jeg slet ikke prøvet endnu. Og jeg tror også det er et stort barn! Det er helt vildt som baby er vokset de sidste 14 dage, når jeg mærker udenpå maven!! 
Har du været til glucosebelastning? Og nej, jeg spørger ikke fordi du ser tyk ud
Jeg spørger grundet baby's størrelse!
Jeg begynder også at døje med vand i benene, og jeg er meget irritreret over det!!
Men jeg prøver at tænke "det kunne være meget værre..." Det virker bare ikke rigtigt...
Jeg håber ikke det er svangerskabsforgiftning, og så håber jeg din sygemelding kan få lidt ro på det hele, så du kan slappe af og nyde resten af gravid-tiden!

Jeg plejer at tage det meste med ophøjet ro, og ikke tage sorgerne på forskud
... Det som beroliger mig rigtig meget, er at jeg VED at Bassen har det fantastisk inde i maven, og vokser og suger al den næring til sig som den kan. Den misdannelsesscanning hun lavede på den i tirsdags var så fremragende at jeg slet ikke kan få armene ned 
Er bare så stolt over at jeg er i fuld gang med at lave den dejligste og mest velskabte lille baby
... Så det er ikke den jeg er bekymret for. Nu håber jeg bare at mit blodtryk er faldet når jeg skal til tjek på fredag. Jeg har det jo faktisk meget godt... altså jeg er sikker på det kunne være meeget værre. Så det beroliger jeg mig selv med hele tiden
Og ser derfor bare de ekstra undersøgelser som et plus 
Ja, det går bare såååå stærkt med de små bebser nu! Eller skulle man sige store bebser
I forgårs prøvede jeg at lægge mig ned på ryggen og slappede helt af, så maven på en måde blev helt blød. Så lavede jeg nogle cirkulære rolige bevægelser med fingrene på maven, over navlen, mens jeg langsomt øgede presset, og dermed trykkede ned i maven. Det gjorde jeg forskellige steder, og kunne på den måde tydeligt mærke hvor den var henne. Pludselig mærkede jeg noget spidst og hårdt, som jeg tror var hælen
Den smuttede væk, da jeg havde mærket lidt på den. Bassen reagerer jo selvfølgelig på berøring. I går aftes prøvede jeg igen, og er sikker på det var numse og ryg jeg fik masseret/mærket lidt. Fik et lille chok første gang jeg mærkede den så tydeligt, og specielt når man så tydeligt kan mærke at den bevæger sig ved berøring. Så kommer det lige pludselig meget tæt på, på en anderledes måde
Den ligger jo med hovedet ned af, og derfor må det jo være ben, numse og ryg jeg kan mærke.
Jeg kom til at tænke på om den måske synes det var irriterende, eller om den faktisk synes det er lidt sjovt. Og om min berøring, selvom den er blid, kan få den til at vende sig igen, så den ikke vender med hovedet ned af. For den første aften da vi mærkede den, fik den godt nok møvet og sparket enormt meget efterfølgende.... Hmm... Hvad tror du??
Det blev lige ret langt, men synes lige jeg ville dele oplevelsen
Det er altså helt fantastisk at den nu er blevet så stor at man ligefrem kan mærke den så tydeligt. Det er en helt vild oplevelse.
Mht vand i benene, kan jeg kun give dig ret. Man prøver at sige til sig selv at man kunne have det meget værre.... Meeen for mig er det nu slemt nok. Ved ikke hvorfor, men det er specielt mit venstre ben som er værst. Foden er konstant hævet, og gør ondt når jeg går på den, når den er meget hævet. Men hvis jeg husker at have benene meget oppe i løbet af dagen, og hvis jeg bruger de støttestrømper jeg har, kan jeg godt holde hævelsen godt nede. Min jordemoder skød på at jeg snildt kunne gemme 5 liter væske i kroppen på nuværende tidspunkt 
Glæder mig meget til at høre hvad din jordemoder skønner Kattekyllingen til at veje. Hun burde kunne skønne vægten på det tidspunkt