Jeg er helt måløs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Jules

Kristian har lige været nede hos min farmor.... De kom på en eller anden vis ind på min far som samtale emne...

Hun fortæller så Kristian at hun havde fået afvide dengang af min mors side af familien at hun ikke skulle fortælle mig at han begik selvmord... 

Jeg kan da godt se man ikke fortæller en 3 årig det! Meeeeen... Altså....

Sikke en hemmlighed at bære rundt på! 

Problemet er jo bare at jeg altid har vist det... Så længe jeg kan huske tilbage altså...

Hmmm... Og endnu engang fik jeg bekræftet at de fleste går ud fra at han gjorde det fordi min mor var ham utro :( 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Bondepigen

Ej hvor træls at du skal have det hængende over hovedet.

Den køber jeg nu heller ikke, der stikker helt sikkert andre ting bag. Jeg tror da ikke der er nogen der vil begå selvmord, alene af den grund. Det nægter jeg at tro...!!

Til dig, det må ikke være rart at have sådanne ting hængende over hovedet, og så slet ikke, når ingen af dine forældre er der til at kunne afkræfte folks teorier.

Anmeld

26. marts 2011

Klumpe-dumpe

Som bondepigen skriver, må det være hårdt at havde sådan noget hængende.

Men om han gjorde det pga. din mor var utro, så har din far jo følt at det var det bedste for ham. Selvom selvmord er det mest egoistiske man kan gøre i denne verden, så mente han jo det ville være det bedste, måske han ikke kunne leve uden din mor, hvis hun var utro.

Det er selvfølelig svært at gætte på, hvad der kan være sket, når man ikke kendte dem.

Men et stort kram skal du i hvert fald havde.

Anmeld

26. marts 2011

Jules

bondepigen skriver:

Ej hvor træls at du skal have det hængende over hovedet.

Den køber jeg nu heller ikke, der stikker helt sikkert andre ting bag. Jeg tror da ikke der er nogen der vil begå selvmord, alene af den grund. Det nægter jeg at tro...!!

Til dig, det må ikke være rart at have sådanne ting hængende over hovedet, og så slet ikke, når ingen af dine forældre er der til at kunne afkræfte folks teorier.

Jeg tror heller ikke det "kun" er det... Der må have været noget mere... Men det finder jeg jo nok desværre aldrig ud af :(

Anmeld

26. marts 2011

Jules

Rose <3 skriver:

Som bondepigen skriver, må det være hårdt at havde sådan noget hængende.

Men om han gjorde det pga. din mor var utro, så har din far jo følt at det var det bedste for ham. Selvom selvmord er det mest egoistiske man kan gøre i denne verden, så mente han jo det ville være det bedste, måske han ikke kunne leve uden din mor, hvis hun var utro.

Det er selvfølelig svært at gætte på, hvad der kan være sket, når man ikke kendte dem.

Men et stort kram skal du i hvert fald havde.

Jeg kan slet ikke forstå hvor slemt han må have haft det siden han ville efterlade mig! 

Lige meget hvor sort tingene ser ud vil Viktor og Vera altid give mig lysten til at forsætte

Anmeld

26. marts 2011

Bondepigen

Jules skriver:

Jeg tror heller ikke det "kun" er det... Der må have været noget mere... Men det finder jeg jo nok desværre aldrig ud af

Anmeld

26. marts 2011

JustAnotherName

Enig i "det de andre siger" - Og så sender jeg dig lige en krammer

Anmeld

27. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Jeg kan slet ikke forstå hvor slemt han må have haft det siden han ville efterlade mig! 

Lige meget hvor sort tingene ser ud vil Viktor og Vera altid give mig lysten til at forsætte

Det forstår jeg godt, at du føler han har svigte dig ved sit valg. Sådan følte jeg også længe da jeg mistede min far, dog var det til kræft, men han nægtede at få behandling

Men desværre i din fars tilfælde, har han jo været så langt ude, at han mente at det var det bedste for ham, og ja det er, som jeg skrev tidligere den mest egoistiske ting her i verden.

Men puha jeg føler med dig. Du har også mistet din mor, ikk?

Anmeld

27. marts 2011

Jules

Rose <3 skriver:

Det forstår jeg godt, at du føler han har svigte dig ved sit valg. Sådan følte jeg også længe da jeg mistede min far, dog var det til kræft, men han nægtede at få behandling

Men desværre i din fars tilfælde, har han jo været så langt ude, at han mente at det var det bedste for ham, og ja det er, som jeg skrev tidligere den mest egoistiske ting her i verden.

Men puha jeg føler med dig. Du har også mistet din mor, ikk?

Jo, min far da jeg var 3 og min mor da jeg var 9.... 

Anmeld

27. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Jo, min far da jeg var 3 og min mor da jeg var 9.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.