Recaro 0-13 kg!! Hvorfor virker den ALT for lille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Mor til L&S

Hej

Du kan forlænge selerne samt "forlænge"/"rykke" ryggen på stolen så den blir længere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

misslea

Rose <3 skriver:

Det lyder som om det er selen bagpå I ikke har fået justeret korrekt. Hvad med hovedelænet har I fået skubbet det op, så det passer med Wilma nu? Det skal flugte med det nederste af ørerne.

Jeg synes bestemt ikke I skal flytte hende over i en større stol, men hvis det går helt galt, så kan I jo leje Römer stole i Babysam, til den nette sum af 30 kr. pr. mdr.

Min datter sad i sin Römerautostol indtil hun var 14 mdr. og kunne snilt være i den.

nææææh det tror jeg ikke, at vi har!!???

Jeg kan simpelthen ikke hitte ud af, hvordan man gør!!??? Tror vi må tage ud i Ønskebørn og få dem til at vise os, hvordan man gør!!!

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Mor til Liva skriver:

Hej

Du kan forlænge selerne samt "forlænge"/"rykke" ryggen på stolen så den blir længere...

Men hvordan sørensen gør jeg???

Fatter det simpelthen ikke???

Anmeld

26. marts 2011

Mette.

misslea skriver:

God formiddag derude....

Iihhh altså...!! Vi har en lækker Recaro Young Plus 0-13 kg, som vi bare har været sååååå glade for, mens Wilma var helt lille!!!

Men nu synes jeg simpelthen, at hun sidder SÅ klemt i den!!

Kan det være rigtigt?

Hun er 5½ måned og vejer vel ca. 8,8 kg, så den burde jo bestemt ikke være for lille nu!!???

Vi har taget den der spædbarns-indsats ud for længe siden, men alligevel synes jeg ikke, at den virker stor nok til hende!!!

Hmm.... er der andre, der har været ude for det???

Vi har den også og vores datter virkede også for lille til den, men den kan trækkes længere i tre trin..

Du skal dog bruge en skruetrækker og justerer den på bagsiden af stolen.

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Mette. skriver:

Vi har den også og vores datter virkede også for lille til den, men den kan trækkes længere i tre trin..

Du skal dog bruge en skruetrækker og justerer den på bagsiden af stolen.

Okaaaaay..... en skruetrækker simpelthen??? Så er det sgu nok derfor vi slet ikke kan hitte ud af det!!??? Aner ikke, hvordan jeg skal gøre... men vi må lige se på det igen i morgen!!!?

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

misslea skriver:

God formiddag derude....

Iihhh altså...!! Vi har en lækker Recaro Young Plus 0-13 kg, som vi bare har været sååååå glade for, mens Wilma var helt lille!!!

Men nu synes jeg simpelthen, at hun sidder SÅ klemt i den!!

Kan det være rigtigt?

Hun er 5½ måned og vejer vel ca. 8,8 kg, så den burde jo bestemt ikke være for lille nu!!???

Vi har taget den der spædbarns-indsats ud for længe siden, men alligevel synes jeg ikke, at den virker stor nok til hende!!!

Hmm.... er der andre, der har været ude for det???

Næææ... Laura brugte den til hun var ca. 11 kg. og 14 mdr.

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

misslea skriver:

Okaaaaay..... en skruetrækker simpelthen??? Så er det sgu nok derfor vi slet ikke kan hitte ud af det!!??? Aner ikke, hvordan jeg skal gøre... men vi må lige se på det igen i morgen!!!?

Det er pærenemt. Selv jeg kunne gøre det helt selv Så snart I ser ryggen og skruerne, så virker det utrolig logisk - fat mod

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Baagøe skriver:

Det er pærenemt. Selv jeg kunne gøre det helt selv Så snart I ser ryggen og skruerne, så virker det utrolig logisk - fat mod

okay super.....!!!

Er der hvor selerne er spændt fast, at man skal skrue dem af??

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

misslea skriver:

okay super.....!!!

Selerne skal man ikke røre ved. De følger med ryggen op om man så må sige

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

misslea skriver:

okay super.....!!!

Skruerne sidder på selve plastikryggen i hver sin side. Prøv jer lidt frem, hvis det ikke duer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.