Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fenja09 skriver: Okay vi er nogle gange på de kanter, så det er ikke umuligt for os at afhente, hvis det er noget for os
Okay vi er nogle gange på de kanter, så det er ikke umuligt for os at afhente, hvis det er noget for os
vil sælge til 2000kr :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Saka skriver: og hvad er liggemålet?? har søgt efter det men fandt ik rigtig noget
og hvad er liggemålet?? har søgt efter det men fandt ik rigtig noget
er du interesseret, vil gerne sælge til 2000kr
Jeg har den selv og er rigtig glad for den Den har et liggemål i barnevognen på 80 cm, og min datter på 10½ måned sover stadig i den
GODT KØB!
dorthemus skriver: Jeg har den selv og er rigtig glad for den Den har et liggemål i barnevognen på 80 cm, og min datter på 10½ måned sover stadig i den GODT KØB!
tak for info :-)
Ingen interesseret...??? skal mod billund tirsdag :-)
For søren hvor er den lækker!
Det er jo lige sådan en lille fiks ekstra en vi mangler!
Må se om ikke jeg kan få luft i budgettet til den, om ikke andet kan jeg jo være heldig den stadig er til salg på onsdag
Line&Liam skriver: For søren hvor er den lækker! Det er jo lige sådan en lille fiks ekstra en vi mangler! Må se om ikke jeg kan få luft i budgettet til den, om ikke andet kan jeg jo være heldig den stadig er til salg på onsdag
hejsa. ja har fået et bud på 2000kr på ts. men hun vil ikke gå højere op. og vi tager på påskeferie i morgen. så enten skal jeg vi aftale noget inden, eller efter (kommer hjem fredag)
vh majbrit
SOLGT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128