Ladies....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Jules

Hva så Ladies....

Hvad skal i lave idag?

Jeg sidder stadigvæk og prøver at få øjne... Vera vågnede ved 6 tiden... Og Viktor 6.30. Kom alt for sent i seng igår på grund af det x-faktor ... hehe!

Ved ikke helt hvad ungerne og mig skal idag nu vi skal undvære far helt indtil i morgen eftermiddag! Vi må heller en tur ud og gå en tur ... tror også det er på tide Viktor får sin balancecykel udenfor!

til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

TbCp

Vi skal til fødselsdag hos min stedfar, her kl. 10. Så det bruger vi nogle timer på.... og så skal vi vist bare hjem og slappe af. Er sikker på Carsten skal ud og skrue lidt i sin "nye" bil

Imorgen middag tager vi så lige en dobbeltfødseldag... så går den weekend hurtigt.

Anmeld

26. marts 2011

Jules

TbCp skriver:

Vi skal til fødselsdag hos min stedfar, her kl. 10. Så det bruger vi nogle timer på.... og så skal vi vist bare hjem og slappe af. Er sikker på Carsten skal ud og skrue lidt i sin "nye" bil

Imorgen middag tager vi så lige en dobbeltfødseldag... så går den weekend hurtigt.

Så kan idag og i morgen jo hurtigt gå 

Kunne godt bruge noget familie tam tam idag.... Med mad...hihi

Anmeld

26. marts 2011

TbCp

Jules skriver:

Så kan idag og i morgen jo hurtigt gå 

Kunne godt bruge noget familie tam tam idag.... Med mad...hihi

Jaa.. vi har så mange fødselsdage i marts, april og maj... så det går mange weekender med...

Anmeld

26. marts 2011

Jules

TbCp skriver:

Jaa.. vi har så mange fødselsdage i marts, april og maj... så det går mange weekender med...

Vi har en hver enkelt måned ind til efteråret... Så er der masser familiefødselsdage 

Anmeld

26. marts 2011

NaFe

Her skal vi en tur ind til kbh og gå lidt rundt og nyde det gode vejr og så skal vi ind til BUILD A BEAR vor F skal have sig en bamse.... så en dejlig afslappet dag...

Anmeld

26. marts 2011

Jules

NaFe skriver:

Her skal vi en tur ind til kbh og gå lidt rundt og nyde det gode vejr og så skal vi ind til BUILD A BEAR vor F skal have sig en bamse.... så en dejlig afslappet dag...

Hvor hyggeligt 

Anmeld

26. marts 2011

Karo

Vi skal i haven idag

Vi skal have fræset den gamle græsplæne op og jævnet jorden ud så vi kan så en ny. Så det kommer hele dagen til at gå med herhjemme.

Anmeld

26. marts 2011

Jules

Karo skriver:

Vi skal i haven idag

Vi skal have fræset den gamle græsplæne op og jævnet jorden ud så vi kan så en ny. Så det kommer hele dagen til at gå med herhjemme.

Det prøvede vi sidste sommer... Puh en omgang.... Håber ikke i har lige så meget døje med sten som vi havde :) 

Anmeld

26. marts 2011

Klumpe-dumpe

Jeg skal gøre rent

I aften kommer mine X-kollegaer og spiser  Altså dem af os der blev fyret kommer, så det bliver sikkert vældigt hyggeligt og måske ligefrem festligt.

Malucca er små sløj hos mormor og morfar, men håber på hun er mere ved muffen i dag end hun var igår. Og ja så håber jeg virkelig snart hun er ovenpå alt det sygedom, hun har vidst haft en hel uge, siden 1 feb. hvor hun ikke har skræntet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.