Jeg savner jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg savner jer allesammen.

Jeg savner at kunne skrive frit om vores liv, uden at tænke over hvem der læser med, og derfor skal være anonym ved mange indlæg.

Jeg savner at dele sorger og glæde, og kunne gøre dette uden det tager alt energien.

Jeg savner, at kunne læse et indlæg om jeres andres sorger, og kunne have overskud til at give et råd med på vejen eller et kram. Men overskudet er der ikke.

Jeg savner at kunne vise mit dejlige barn frem, og dele billeder med JERES smukke unger.

Jeg savner at have overskud til andre end mig selv og min lille bitte familie.

Jeg savner at kunne sidde en aften, uden at skulle tænke på en masse dårlig ting i livet.

Kæft jeg savner at kunne dele alt med jer, på godt og ondt.

Har ikke glemt jer, læser med, både godt og ondt. Men overskuddet til at svare på triste ting, er der bare ikke, hverken her eller vennerne i IRL. Jeg står fuldstændig af, og kan slet ikke komme væk fra min egne ting i livet.
Er ked af nogle af de ting jeg har læst den sidste tid, for vil så gerne vise at jeg holder af jer, for det gør jeg!

Ville give jer alle et stort kram med på vejen, et lidt større til jer der har jeres at døje med i jeres hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Klumpe-dumpe

25. marts 2011

Jules

25. marts 2011

anna-jonas

Er ked af at læse, at du ikke kan dele dine bekymringer med os........................er der nogle der læser med, som det ikke kommer ved??

Du kan altid sende private beskeder...................for det er ikke godt, at gå med alt for mange grublerier.

Anmeld

26. marts 2011

<3

Åh kender følelsen

Stort

Anmeld

26. marts 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Jeg savner jer allesammen.

Jeg savner at kunne skrive frit om vores liv, uden at tænke over hvem der læser med, og derfor skal være anonym ved mange indlæg.

Jeg savner at dele sorger og glæde, og kunne gøre dette uden det tager alt energien.

Jeg savner, at kunne læse et indlæg om jeres andres sorger, og kunne have overskud til at give et råd med på vejen eller et kram. Men overskudet er der ikke.

Jeg savner at kunne vise mit dejlige barn frem, og dele billeder med JERES smukke unger.

Jeg savner at have overskud til andre end mig selv og min lille bitte familie.

Jeg savner at kunne sidde en aften, uden at skulle tænke på en masse dårlig ting i livet.

Kæft jeg savner at kunne dele alt med jer, på godt og ondt.

Har ikke glemt jer, læser med, både godt og ondt. Men overskuddet til at svare på triste ting, er der bare ikke, hverken her eller vennerne i IRL. Jeg står fuldstændig af, og kan slet ikke komme væk fra min egne ting i livet.
Er ked af nogle af de ting jeg har læst den sidste tid, for vil så gerne vise at jeg holder af jer, for det gør jeg!

Ville give jer alle et stort kram med på vejen, et lidt større til jer der har jeres at døje med i jeres hver dag

Som Mette skriver, så er der ikke ting, som ikke kan deles herinde, hvis du behøver det. Og hvis ikke overskudet er til det, så vender du bare tilbage igen, når det bliver større og mere overskueligt igen.

Sender dig et stort, kærligt og opmuntrende kram med ønsket om mere overskud, mental energi og glæde i dit liv igen   

Vi har alle sammen perioder i vores liv, hvor det kører godt og dårligt.
Men det hjælper ikke, hvis vi skal føle dårlig samvittighed overfor andre, fordi man i disse perioder så ikke har overskud til at være noget for andre. Jeg håber bare at du (og alle andre som måtte have det svært) har NOGEN at trække på, og snakke med, mens det står på.

ELLERS ER DENNE GRUPPE HER ALTID - UANSET HVAD!!   

Anmeld

26. marts 2011

oo

JustAnotherName skriver:

ELLERS ER DENNE GRUPPE HER ALTID - UANSET HVAD!!   

nemlig sgu!

Anmeld

27. marts 2011

TbCp

Det som de andre siger

Anmeld

27. marts 2011

Barbamama

Jeg er ked af at høre du har det sådan. Og du skal være så velkommen til at skrive en pb hvis du har behov for det. Den er der i hvert fald ikke andre der kan se. Men ellers så skriv som ano og få åbnet op for de ting du går og tænker på. Sender dig et knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.