Efterveer ved 2. fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Mor til L&S

Ja som overskriften siger.. Havde du flere efterveer efter 2. fødsel end den første? Og gjorde de meget mere ondt end ved 1. gang??

Glæder mig til at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

lykkekevin

ja tak for den da 1 gang slet ingen 2 gang øv ikke sjovt men fik så også en sprøjte som gjord det træk sig hurtiger sammen men som ville give være efter veer

Anmeld

25. marts 2011

132319

Jeg havde efterveer begge gange men første gang kan på ingen måde måle sig med 2. gang. 

Hver gang jeg ammede, sad jeg og tudede fordi det gjorde så ondt, ikke i brysterne men pga. efterveerne.

De første 14 dage efter Kamille var født, tog jeg panodiler nærmest konstant (selvfølgelig med 6 timers mellemrum) ellers havde jeg ikke kunne holde det ud 

Håber ikke det bliver helt så slemt for dig  Jeg bed det i mig fordi jeg VILLE amme og jeg overvandt da også smerten men det var godt nok ikke nemt. 

Anmeld

25. marts 2011

musse1

Mor til Liva skriver:

Ja som overskriften siger.. Havde du flere efterveer efter 2. fødsel end den første? Og gjorde de meget mere ondt end ved 1. gang??

Glæder mig til at høre

nej syns ik de var slemmere 2 gangen, i forhold til 1. men må indrømme 3 gang var det rigtig slemt, slet ik til at holde ud, men 4 gang var der igen, ik noget at pive over.. heldigvis må jeg så indrømme..

Anmeld

25. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

1 gang var værst og varede maget længere

Anmeld

25. marts 2011

SussieThyssen

Mor til Liva skriver:

Glæder mig til at høre

Ja MON ikke..og det var endnu værre 3. gang.
Men det er helt normalt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. marts 2011

Skouboe

Jeg havde ingen første gang - 2. gang var det rigtigt slemt...

Anmeld

26. marts 2011

Diana...

Ja det havde jeg bestemt jeg havde slet ikke nogen første gang jeg fødte. Anden gang havde jeg rigtig mange og de gjorde ond men var til at holde ud, de var slemmest når jeg ammet men så lå jeg bare ned og ammet så var det nemmere. Jeg havde dem i ca 14 dage mener jeg 

Anmeld

26. marts 2011

Lone Jakobsen

jeg havde efterveer hver gang, og de blev værre for hver gang. desværre var der ingen der havde fortalt mig om det. jeg blev (3. gang) rådet til at ta et par panodiler inden baby vågnede.

Anmeld

26. marts 2011

De3Guldklumper

Ja det var rigtig slemt 2. Gang og jeg fik smertestillende for mine det siges at det bliver værre for hver fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.