x skriver:
det gik og så gik det ad helvedes til og så gad jeg ikke og blev rigtig tøsesur over det
så vi holdt laaaaang pause. så fik jeg lidt hjælp af Misslea inde fra terminsgruppen og nu kører grøden helt vildt igen
altså vi snakker 3 dage
men jeg laver selv risgrøden og den får hun om formiddagen og så får hun hjemmelavet kartoffel/grøntsagsmos om eftermiddagen. mosen åd hun helt op 1. dag, men igår ville hun ikke have noget som helst og idag blev det til måske 7 skefulde eller noget, så begyndte hun at sidde og sige "MMMRRRRRRRR" hver gang skeen nærmede sig
men jeg har grødportioner i fryseren til mandag, så vi kæmper videre 
er Vera rykket i højstol?? z er ikke endnu, og jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er lidt blah at hun ikke er det 
Jeg må heller lure tråde igennem derinde så?
Det er bare så svært og frustrende.... For med Viktor kørte det bare fra dag 1! Men ja... Har da heller ikke givet op inu....!
Den lille hystade herhjemme snerper bare munden helt i og drejer hovedet væk når skeen kommer... :/
Vera sidder i højstol mens vi spiser... Ellers er hun bare utilfreds... Og ligger og løfter hovedet op fra gulvet for at kigge efter os... Så syntes det måtte være sundere for hendes nakke at komme op og sidde med en dyne som støtte i stolen.... Men tror nu heller ikke der går længe inden hun kan sidde selv.
Anmeld