Nu står jeg frem :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

2babygirls

Mor-til-Hasse skriver:

denne tråd står jeg bag : https://www.baby.dk/debat/97281pi1/graviditet/jeg-er-gravid.aspx

Er nu 14+0 uger henne, og overstået fantastisk NF, og lidt mere familie der nu ved det, så here it goes...

Vi har jo Hasse fra april 2010, som blev ekstremt for tidlig født, men vi har hele tiden gerne ville have flere børn, og uanset om det er nu eller jeg havde ventet 3 år, skulle jeg gennemgå en masse kontrol.. så det altså nu vi har valgt det skal være vi har altid gerne ville have dem tæt, og der bliver 18 mdr imellem fantastisk

Jeg er så lykkelig og glad, og manden ligeså, så nu  vi alt for at alt går efter planen denne gang.. lægerne har i hvert fald lovet at nu holder de så meget øje, at jeg IKKE bliver ligeså syg igen

Ihhhh Kæmpe stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

pussepige

Stort tillykke..

Anmeld

25. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Stort tillykke med det.. 

Godt at lægerne er meget obs på dig... Ved var egentlig årsagen til at du fødte præmatur første gang?

KH Mette

Anmeld

25. marts 2011

Darling<3

Mor-til-Hasse skriver:

denne tråd står jeg bag : https://www.baby.dk/debat/97281pi1/graviditet/jeg-er-gravid.aspx

Er nu 14+0 uger henne, og overstået fantastisk NF, og lidt mere familie der nu ved det, så here it goes...

Vi har jo Hasse fra april 2010, som blev ekstremt for tidlig født, men vi har hele tiden gerne ville have flere børn, og uanset om det er nu eller jeg havde ventet 3 år, skulle jeg gennemgå en masse kontrol.. så det altså nu vi har valgt det skal være vi har altid gerne ville have dem tæt, og der bliver 18 mdr imellem fantastisk

Jeg er så lykkelig og glad, og manden ligeså, så nu  vi alt for at alt går efter planen denne gang.. lægerne har i hvert fald lovet at nu holder de så meget øje, at jeg IKKE bliver ligeså syg igen

Jeg havde det på fornemmelsen da du spurgte efter hjælp

Stort tillykke med den lille ny søde

Anmeld

25. marts 2011

birthee

Tillykke med den lille baby!!!! Og dejligt at lægerne vil holde ekstra øje den her gang...

Anmeld

25. marts 2011

Orkide86

Stort tillykke

Anmeld

25. marts 2011

misslea

Mor-til-Hasse skriver:

iiihhhhhhhhh STORT tillykke!!!!

HVor er det da fantastisk!!!

Anmeld

25. marts 2011

CamiRon

Tillykke tillykke!

Jeg har 2 piger med 19 mdr. imellem og det er skønt!

Anmeld

25. marts 2011

Klumpe-dumpe

Mor-til-Hasse skriver:

Ej hvor er det bare fantastisk, STORT TILLYKKE med 

Jeg Xér og beder til, at det hele kommer til at gå rigtig godt, så du ikke bliver syg.

Endnu engang KÆMPE STORT TILLYKKE.

Knus.

Anmeld

25. marts 2011

<3

Tillykke! Ih hvor spændende! Håber virkelig at du slipper denne gang for ssf!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.