virkning af "lykkepiller"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

wamse

TbCp skriver:

Nu har jeg snart taget dem i mange år så mærker intet til bivirkninger længere.

Det jeg oplevede var bla. virkelig slem mundtørhed og rysten på hænderne som ind imellem føltes som jeg fik stød i kroppen så jeg gav nogle voldsomme ryk med kroppen.... f.eks. stod jeg engang med en fadøl og fik et af disse ryk og vupti var der øl OVERALT ... det var nu meget sjovt lige den situation, men som regel var det bare mega træls...

Men som sagt mærker jeg intet til det længere.

Da de begyndte at virke fik jeg meget mere energi + jeg kunne komme op af sengen om morgenen. Jeg græd ikke konstant længere og kunne overskue meget mere.

Jeg håber også at virkningen bliver af mine, at jeg får det mentale overskud at kunne tage mig af nogle ting, som jeg ellers nu slet ikke får taget mig af. 

Håber også jeg vil kunne få lidt ro om natten igen, for jeg har fx været oppe siden kl 04 i nat, for jeg vågner og har ikke ro i hovedet.

Det begynder at påvirke min uddannelse, for jeg kan slet ikke finde rundt i tingene mere, og føler slet ikke at noget af teorien sætter sig fast, for alle mine tanker er så kaotiske. 

Hvornår på dagen tager du din pille/piller? 

De andre jeg kender som får dem, skal indtage dem om morgen for ikke at få forstyrret deres søvn, men jeg skal indtage den om aftenen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

wamse

Anonym skriver:

Jeg er lige begyndt på mine i mandags. Jeg har utrolig meget kvalme, har det mærkeligt i hovedet, og har vågnet op med noget alla et panikanfald, og kastede op.. Men det er allerede ved at blive bedre. Kroppen skal vist bare lige vænne sig til dem..

Jeg tager dem inden sengetid, for så har jeg det mest skidt om natten, hvor jeg forhåbentlig kan sove fra det.

Kan allerede mærke en lille virkning.. Har mere overskud i hverdagen, og har faktisk ikke været i skidt humør de sidste par dage.

Så selvom det er hårdt/svært at indrømme, man har brug for dem, så tror jeg det er den rette løsning for mig - Håber også det er det for dig

Det lyder voldsomt de opstartsbivirkninger. 

Men det er godt at du allerede nu begynder at mærke en forbedring. 

Det har også for mig været svært at indse, at det er nødvendigt, men har "overgivet" mig til tanken nu.

Anmeld

26. marts 2011

TbCp

Jeg håber også at virkningen bliver af mine, at jeg får det mentale overskud at kunne tage mig af nogle ting, som jeg ellers nu slet ikke får taget mig af. 

Håber også jeg vil kunne få lidt ro om natten igen, for jeg har fx været oppe siden kl 04 i nat, for jeg vågner og har ikke ro i hovedet.

Det begynder at påvirke min uddannelse, for jeg kan slet ikke finde rundt i tingene mere, og føler slet ikke at noget af teorien sætter sig fast, for alle mine tanker er så kaotiske. 

Hvornår på dagen tager du din pille/piller? 

De andre jeg kender som får dem, skal indtage dem om morgen for ikke at få forstyrret deres søvn, men jeg skal indtage den om aftenen.

Det var også under min uddannelse at jeg havde det sværest... faktisk blev jeg sygemeldt under en af mine praktikker fordi jeg slet ikke kunne fungere. Min mor sov hos mig for at få mig op og afsted om morgenen. Det var forfærdeligt og jeg husker ikke ret meget af det jeg foretog mig og lærte i den periode....

Jeg tager mine om aftenen, det gør jeg fordi det er nemmest for mig at huske dem der, da jeg skal tage nogle andre piller samtidig med.

Jeg håber for dig at de hjælper hurtigt!

Anmeld

30. marts 2011

Zafir

Det må jeg lige følge med i... Jeg har jo også fået en recept idag...

Anmeld

30. marts 2011

Mi

Jeg tog antidepressivt medicin sidste vinter. Jeg sov lidt dårligere i starten, men det gik hurtig væk. Ellers havde jeg ingen bivirkninger. De begyndte langsomt at virke efter et par uger. Efter en måned havde jeg det mærkbart bedre. Blev sat op i dosis og efter yderligere en måndestid havde jeg det rigtig godt igen.

God bedring

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.