veer - 2. gangsgravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

birthee

Fortæl lidt om hvordan dine veer startede, da du ventede dig 2. gang... selv om de siger man ikke er i tvivl, så kan jeg godt være det lidt alligevel... Hver gang jeg tager et skridt, eller faktisk bare står stille, så giver det sådan nogle jag ned i skeden - og har også haft afsindig mange plukveer idag, samtidig med at der har været sådan en stikken i maven...

Tænker lidt om det er små-veer der melder sig på banen, eller???

Er 38+2 idag...

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Muffinmus

Hmm, altså, hvis det er veer burde de jo ikke give dig stikken når du laver noget specifikt, så burde jo komme hvert 10 minut eller hvert 5 minut og vare et stykke tid, lyder mere som om du har noget der klemmer også gør ondt når du lige tager et skridt eller andet.

Lyder i hvert fald ikke some mine veer anden gang.

Der sad jeg i sofane,med mega mange plukveer, lige som de sidste andre 14 dage...så ikke de store ændringer der, men fik diare efter lidt tid den aften, 2 gange med lidt tid i mellem. Gik i seng og da jeg havde ligget kort tid fik jeg den første ve...helle min mave krampede sammen og kunne kun koncentrere mig om den, 5 min efter kom ve nr 2 og så 3 og 4 og 5....så gik jeg ud for at tisse og der var blødning og mens jeg tissede opdagede jeg vandet gik i sjatter.

Men mine veer kom så med 5 min mellemrum helt fra første ve.

Og AAAAV, pludselig husker man den smerte man selv trode man kun huskede alt for godt....lige indtil man får veerne igen, så ved man at man har glemt det halve af hvor latterligt ondt de gør:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.