Tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så er Lina indkaldt til tandlæge den 14. april 2011. Spændt på, hvad hun siger til det.

Har I været afsted?

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Moar'en

MoarHvidovre skriver:

Så er Lina indkaldt til tandlæge den 14. april 2011. Spændt på, hvad hun siger til det.

Har I været afsted?

Kh. Katja

spændende. Vi er ikke blevet indkaldt endnu, vi skulle gerne få brev inden for det næste ½ år. Glæder mig til at høre hvad hun siger til første tandlæge besøg

Anmeld

26. marts 2011

eElak

Jeg var afsted med knægten for 1 måned siden.. 

I vores kommune bliver de indkaldt når de er 18 måneder... Men de var så lige 4-5 måneder bagud.. ;-)

Besøget gik super godt - han endte med at kramme tandplejeren farvel... ;-)

Anmeld

26. marts 2011

Diana...

Ja Lucas har også lige fået en indkaldelse og det så anden gang han skal afsted 

Anmeld

10. april 2011

MoarViborg

Her i Viborg bliver de også indkaldt når de er 18 mdr, hvilket jeg synes er lige tidligt nok! Maya ville overhovedet ikke åbne munden! Tror ikke det ville være noget problem nu hun er blevet 2 år! Hun forstår meget mere, og elsker nu at få børstet tænder!

Anmeld

16. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så har vi været hos tandlægen. Lina var ikke helt så samarbejdsvillig på trods af at hun ikke siger noget til, at få børstet tænder.

Tandlægen fik dog lige hurtigt kigget på tænderne under protest. Der var dem der skulle være og de så fine ud.

Hun har lidt sort på den ene fortand. Men det var meget normat og de ville pudse det væk når hun blev lidt større. Så har hun suttebid og det kunne man ikke gøre så meget ved. Men vi skulle ikke være bekymret, det ville rette sig når hun stoppede med sin sut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.