Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhh hvor dejligt! Tillykke med din lille prinsesse!
Og dejligt at du kunne se hvor fint hun har det derinde, på trods af de dumme blødninger!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Huhej hvor jeg bare var nervøs... En blødning mere havde meldt sig i morges... Så længe jeg ikke havde smerter - Skal jeg ikke gøre noget... Vi kom til Scanningsjordemoderen.... Nøøj hun var så sød... Jeg fortalte hende hvordan jeg havde det, med alle blødningerne... Og det ville hun selvfølgelig kigge på... Jeg lagde mig på briksen... Hun begyndte scanningen... Igen var jeg herre nervøs... Da hun fandt hjerteblink - Brød jeg helt sammen... Tudet og tårene væltede bare ud... Hun scannede videre... Og fandt faktisk kønnet rimelig hurtigt... Vi skal have en PIGE ..... Så tudet jeg endnu mere.... Hun scannede videre - kunne ikke se nogle blodsamlingere, så hun var ret sikker på at jeg har sarte slimhinder.... Der er IKKE sagt noget på Facebook endnu - Såååå hold det lige lidt tæt endnu... Det bliver offentliggjort derinde, bare ikke lige nu - Men senere....
Huhej hvor jeg bare var nervøs... En blødning mere havde meldt sig i morges... Så længe jeg ikke havde smerter - Skal jeg ikke gøre noget...
Vi kom til Scanningsjordemoderen.... Nøøj hun var så sød... Jeg fortalte hende hvordan jeg havde det, med alle blødningerne... Og det ville hun selvfølgelig kigge på...
Jeg lagde mig på briksen... Hun begyndte scanningen... Igen var jeg herre nervøs...
Da hun fandt hjerteblink - Brød jeg helt sammen... Tudet og tårene væltede bare ud... Hun scannede videre... Og fandt faktisk kønnet rimelig hurtigt...
Vi skal have en PIGE .....
Så tudet jeg endnu mere....
Hun scannede videre - kunne ikke se nogle blodsamlingere, så hun var ret sikker på at jeg har sarte slimhinder....
Der er IKKE sagt noget på Facebook endnu - Såååå hold det lige lidt tæt endnu... Det bliver offentliggjort derinde, bare ikke lige nu - Men senere....
Ihh altså hvor godt Tillykke med prinsessen Hvor gammel er det din datter er? Og glæder hun sig til babyen kommer?
Tillykke med den kommende pige
Hvor blev du scannet henne??
Har du evt. en hjemmeside adresse?
Vi overvejer nemlig også en kønscanning
Trine89 skriver: Weeee.. tillykke med den Lille pige og dejligt at alt stadig er som det skal være trods blødningerne
Weeee.. tillykke med den Lille pige
og dejligt at alt stadig er som det skal være trods blødningerne
Tusind tak søde.... Ja så dejligt... Og fik faktisk ro i sindet...
Pipsle2012 skriver: Tillykke med den kommende pige Hvor blev du scannet henne?? Har du evt. en hjemmeside adresse? Vi overvejer nemlig også en kønscanning
Jeg blev scannet ved Scanningsjordemoderen.dk
Tusind tak skal du have...
NR3ønskebarn skriver: Ihh altså hvor godt Tillykke med prinsessen Hvor gammel er det din datter er? Og glæder hun sig til babyen kommer?
Tusind tak skal du have.... Julie er 2 år... Hun forstår ikke rigtigt det med en baby i mors mave endnu...
Happiness skriver: Ihhh hvor dejligt! Tillykke med din lille prinsesse! Og dejligt at du kunne se hvor fint hun har det derinde, på trods af de dumme blødninger!
Tusind tak...
Ja jeg fik helt klart mere ro i sindet efter scanningen...
Palaja skriver: Tillykke En lille pige, hvor skønt! Dejligt at høre at alt er som det skal være...
Tillykke En lille pige, hvor skønt! Dejligt at høre at alt er som det skal være...
Tak skal du have.. Ja det er dejligt at vide at alt er som det skal være...
trunte89 skriver: Tillykke Og super gode billeder! Synes tit, at det er svært at finde hoved og hale på sådan nogle scanningsbilleder, men dem her er godt nok fine og tydelige.
Tillykke Og super gode billeder! Synes tit, at det er svært at finde hoved og hale på sådan nogle scanningsbilleder, men dem her er godt nok fine og tydelige.
Ja billederne er virkelig tydelige... Første gang jeg blev scannet med Julie, kunne jeg heller ikke selv sådan se hvad er var hvad...
DAs mor skriver: Hvor dejligt det gik godt - så kan du slappe lidt af igen Og tillykke med datteren
Hvor dejligt det gik godt - så kan du slappe lidt af igen
Og tillykke med datteren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128