Hvornår mærkede du liv afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Palaja

Jeg mærkede liv omkring uge 11-12, næsten hver dag, og det var sådan nogle små spjæt/"smølfespark"/bobler... Men jeg har også en meget følsom livmoder. Sådan rigtige spark var i uge 18, og de kunne mærkes uden på maven (hvis man trykkede fingrene godt ned i maven vel at mærke )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Palaja

Blop'ens Mor skriver:

Jeg mærkede liv indvendigt, i form af små "reje spjæt" allerede i uge 11 og jeg fik af vide af alle mine veninder at det ikke kunne passe, men jeg er i uge 15 nu og er slet ikke i tvivl om at det var og er den lille blop jeg kan mærke.

Men glæder mig til at det kan mærkes uden på maven, ikke mindst for farmand's skyld.

Det skal lige siges at jeg har været på mange krops bevidstheds kurser de sidste 2 år og både min kropsterapeut og læge har sagt at det også helt sikkert har meget med det at gøre, at jeg kunne mærke den tidligt.

-Sheila

Ja tror også det kan have noget at gøre med hvor meget man kan "mærke" sin krop. Jeg var f.eks. overhovedet heller ikke i tvivl da jeg blev gravid, jeg kunne simpelthen mærke det. Og jeg mener ikke sådan kvalme og den slags - for det havde jeg ikke - men det var en fornemmelse i kroppen lang tid før jeg kunne tage en test.

Anmeld

25. marts 2011

JustinsMoar

18+ så har stemt 19. uge

Anmeld

25. marts 2011

Jesuisunefemme

Palaja skriver:

Ja tror også det kan have noget at gøre med hvor meget man kan "mærke" sin krop. Jeg var f.eks. overhovedet heller ikke i tvivl da jeg blev gravid, jeg kunne simpelthen mærke det. Og jeg mener ikke sådan kvalme og den slags - for det havde jeg ikke - men det var en fornemmelse i kroppen lang tid før jeg kunne tage en test.

Det er jo det man lære på de kurser jeg tager. Altså.. som du siger "at mærke sin krop"

Kunne dog ikke mærke det da jeg blev gravid, men vidste at jeg var det meget tidligt.

Anmeld

25. marts 2011

Sof

Rigtige spark var 15+ og bobler var 13+ 

Anmeld

2. april 2011

PsychedeliC

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.